تهدیدی جدید برای صهیونیست ها +عکس

به دنبال این شور و فرح عمومی، طرح های فراوانی در شبکه های مجازی منتشر شد که یکی از آنها بسیار طنز آمیز و در عین حال نسبت به صهیونیست ها، تحقیر آمیز است.
کد خبر: ۳۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹ - 31January 2015

تهدیدی جدید برای صهیونیست ها +عکس

به گزارش دفاع پرس، حمله ناجوانمردانه یکشنبه 28 دی ماه 1393 توسط "ارتش صهیونیستی، به نیروهای "مقاومت اسلامی" در "قنیطره" و شهادت شش مجاهد حزب الله و یک فرمانده رشید سپاه، موجی از خشم و انزجار، توام با درخواست عمومی "انتقام" در میان مسلمانان آزاده جهان ایجاد نمود.


انتشار طرحی در پایگاه مجازی شبکه "المنار" با این عنوان "فقط دو کلمه، پناهگاه هایتان، آماده" که از سوی افکار عمومی خشمگین، به عنوان تهدید مستقیم صهیونیست ها از سوی "دبیرکل حزب الله" لبنان تلقی شد، روحیه تازه ای به جبهه مقاومت بخشید و سرانجام در روز چهارشنبه، 8 بهمن ماه، عملیات برق آسای "مقاومت اسلامی" علیه ارتش صهیونیستی" موجی از شادی و سرخوشی را در میان مسلمانان آزاده برپا کرد.


به دنبال این شور و فرح عمومی، طرح های فراوانی در شبکه های مجازی منتشر شد که یکی از آنها بسیار طنز آمیز و در عین حال نسبت به صهیونیست ها، تحقیر آمیز بود. طرحی که صهیونیستی را در حال معرفی پوشش های حفاظتی بزرگ سالان نشان می دهد و در زیر آن می نوشتند: "پوشک هایتان را آماده کنید".


این طرح طنز آلود به طور گسترده در شبکه های اجتماعی جهان اسلام منتشر شده است.

 

 

منبع:جهان

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار