جلسه پرسش و پاسخ با موضوع دفاع مقدس در خراسان شمالی

بنا به گزارش روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی جلسه پرسش و پاسخ با موضوع دفاع مقدس در بین جمعی از دانشجویان استان به میزبانی دانشگاه جامع پیام نور خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲ - 30September 2013

جلسه پرسش و پاسخ با موضوع دفاع مقدس در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل ازروابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی جلسه پرسش و پاسخ با موضوع دفاع مقدس در بین جمعی از دانشجویان استان به میزبانی دانشگاه جامع پیام نور خراسان شمالی برگزار شد.

در این جلسه جناب سرهنگ جلال دوست دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در جنگ دیروز یعنی 8 سال دفاع مقدس دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی همه با هم متحد شدند تا اینکه انقلاب اسلامی ایران را سرنگون نمایند اما به فضل خداوند تبارک و تعالی دشمنان اسلام و استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار در مراحل مختلف شکست های سختی خوردند. اما در جنگ امروز یعنی جنگ نرم دشمنان اسلام از تمام ابزار، تاکتیک و تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند تا ایمان و باورها و ارزشهای جوانان ملت ایران را مورد هدف قرار دهد. سپس در پایان به سوالات دانشجویان حاضر در جلسه پاسخ دادند.

نظر شما
پربیننده ها