آیت الله نوری همدانی:

انقلاب اسلامی کابوس و خار چشم غربی ها است

آیت الله نوری همدانی گفت: انقلاب اسلامی ایران کابوس و خار چشم غربی ها و حامیان آنها می باشد و آسایش و خواب راحت را از آن ها ربوده است.
کد خبر: ۴۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱ - 02February 2015

انقلاب اسلامی کابوس و خار چشم غربی ها است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، این مرجع تقلید در دیدار با اعضای  موسسه و خیریه امام علی(ع) شهرستان ری و  جمعی از بانوان  طلبه، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفتند: انقلاب نعمت و هدیه الهی است باید قدر این نعمت را بدانیم و شکرگزار باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: قبل از انقلاب جامعه اسلامی دچار انحطاط و فقر فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی بوده است، ولی انقلاب این موازنه را بر هم زد و  موجب عزت و اقتدار نظام و از بین رفتن فقر فرهنگی و اقتصادی شد.

معظم له با بیان این که انسان باید مشکلات قبل از انقلاب بداند تا قدر دان این انقلاب باشد خاطر نشان ساختند: انقلاب اسلامی قدرت پوشالی دو ابرقدرت کمونیسم و کاپیتالیسم و نظام سرمایه داری غرب را شکست داد.

این مرجع تقلید گفتند: امام خمینی(ره) با انقلاب خود به مردم جامعه اسلامی عزت داد و اسلامی که قبل از  انقلاب اثری از آن در جامعه نبود و تنها در متون کتاب ها پیدا کرد می شد را به متن زندگی آورد.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: باید ابعاد مختلف را مورد بررسی قرار داد و جامعه و به خصوص نسل جوان با آثار و برکات انقلاب آشنا شوند و آسیب های این انقلاب عظیم را به درستی بشناسند.

ایشان افزودند: انقلاب ایران کابوس و خار چشم غربی ها و حامیان آنها می باشد و آسایش و خواب راحت را از آن ها ربوده است.

معظم له گفتند: دشمنان به خوبی از تاثیر این انقلاب در ایران با خبرند و اطلاع دقیقی از آن دارند. از این رو دیگر اجازه شکل گیری هیچ انقلابی را در منطقه و خاورمیانه  را نمیدهند و به هر توطئه ای دست میزنند تاجلوی نفوذ اسلام را بگیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: دشمنان بدانند هر چه قدر تلاش کنند، نمی توانند از نفوذ انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) جلوگیری کنند زیرا اساس انقلاب بیداری ملت ها در برابر ظالمان است که این امر تاکنون ایجاد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها