دادگاهی در بحرین 50 تن از مخالفان را به زندان محکوم کرد

با تداوم اقدامات سرکوب گرایانه رژیم آل خلیفه در بحرین، دادگاهی در این کشور 50 تن از مخالفان را به زندان محکوم کرد.
کد خبر: ۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷ - 30September 2013

دادگاهی در بحرین 50 تن از مخالفان را به زندان محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "المنار"، در حالی که با تداوم اعتراضات در بحرین، سرکوب و خشونت رژیم آل خلیفه علیه مخالفان نیز تشدید شده است، روز گذشته دادگاهی در این کشور 50 تن از مخالفان را به حبس های بلند مدت محکوم کرد.

در حالی که پس از گذشت بیش از دو سال و نیم از آغاز ناآرامی ها در بحرین مردم این کشور همچنان به اعتراضات خود علیه رژیم آل خلیفه ادامه می دهند، نیروهای امنیتی و نظامیان خارجی نیز به اشکال مختلف به سرکوب حرکت های اعتراضی مردمی در این کشور می پردازند.

یکی از برنامه های رژیم آل خلیفه برای پایان دادن به اعتراضات بازداشت و زندانی کردن رهبران مخالفان به شمار می رود. در این رابطه حکم روز گذشته دادگاهی در بحرین در محکوم نمودن 50 تن از مخالفان به زندان برای مدت زمان طولانی، یکی دیگر  از اقدامات سرکوبگرایانه رژیم علیه مردم این کشور محسوب می شود.

به موجب این حکم، 16 تن از مخالفان بحرینی از جمله روحانی پیشرو اعتراضات، یعنی هادی المدرسی به 15 سال زندان محکوم شدند. علاوه بر این چهار تن دیگر به 10 سال و 30 تن دیگر از مخالفان به پنج سال حبس محکوم شده اند.

گفتنی است علاوه بر وجود موج های متعدد سرکوب و دستگیری، تاکنون حدود 90 تن از شهروندان بحرینی نیز به دست نیروهای آل خلیفه و نیروهای آل سعود در بحرین جان خود را از دست داده اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار