اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا:

حصر رسانه‌ای غرب را با انتشار پیام رهبری به جوانان اروپا خواهیم شکست

اتّحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیه‌ای تاکید کرد:در لبیک به پیام رهبری، با برنامه‌ریزی و فعّالیت دوچندان در شکستن حصر فضای رسانه‌ای و بیدارکردن وجدان عمومی ناظر به حال و نه صرفاً به گذشته جوانان تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ - 03February 2015

حصر رسانه‌ای غرب را با انتشار پیام رهبری به جوانان اروپا خواهیم شکست

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، بیانیه پایانی مصوب نمایندگان 60 انجمن عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اختتامیه نشست این اتحادیه که در مسجد کبود شهر ایروان برگزار گردید، قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسماللهالرحمنالرحیم

لقد جاء کم رسول من انفسکم عزیز ما عنتّم

حریص علیکم بالمومنین رئوف رحیم

حمد و سپاس خداوند منّان که توفیق برگزاری چهلونهمین نشست اتّحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا را در شهر ایروان فراهم آورد تا چونان گذشته ضمن تجدید بیعت  با آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر گرانقدر جمهوری اسلامی ایران، در راستای گسترش و نشر مفاهیم والا و انسانساز اسلام در سطح اروپا، برنامهریزی شود. اسلامی که این روزها بیش از پیش سعی در مخدوش کردن تعالیم آسمانی آن و خصوصا چهره رحمانی پیامبر عظیمالشأن آن میشود.

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکا، اقدام بدیع و انشاءالله مؤثری در مقابله با این توطئه شیطانی و نقشه راهی برای مروّجین اسلام ناب محمّدی در جوامع غرب است. اتّحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا، در لبیک به پیام رهبری، تلاش میکند تا با برنامهریزی و فعّالیت دو چندان در متن جامعه دانشجویی در شکستن حصر فضای رسانهای و بیدار کردن وجدان عمومی ناظر به حال و نه صرفاً به گذشته جوانان بکوشد. آنچه امروز مهّم است ترویج گفتمان رحمانی اسلام است تا فضا بر اسلام آمریکایی که در دو شکل اسلام سکولار و اسلام به اصطلاح بنیادگرای امثال داعش و القاعده تنگ شود. حوادثی که به اسم اسلام در سوریه و عراق رخ میدهد، کوچکترین سنخیّتی با تعالیم اسلام ناب محمّدی(ص) ندارد و به روش قدمای غرب که از بریدن سرهای بی گناه برای فتح خاک ابایی نداشتند، نزدیکتر است. اسلامی که ملّت مظلوم فلسطین را به هر بهانهای در مقابله با رژیم وحشی صهیونیستی تنها بگذارد بی شک از کفر نشأت میگیرد. همین مسئله یک راه شناخت اسلام آمریکایی و وابسته، از اسلام اصیل است.

اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب به خاطر حُسن توجّه به این مجموعه و ارسال پیام برای نشست سالانه اتحادیه، آمادگی خود را جهت اجرای منویّات معظّمله بهویژه مطالعه عمیق بر مسئله اسلامهراسی به طور خاص اعلام میداریم و بر این باوریم که با آگاهیبخشی نخبگان در جوامع غربی، مسیر حرکت جوامع آنها به تدریج تغییر خواهد کرد تا زمینه ظهور آن منجی یگانه عالم، حضرت مهدی(عج) فراهم گردد.

اتحادیّه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمانهای جمهوری اسلامی ایران و حمایت از قوای سهگانه این نظام مقدس، اظهار میدارد که این حمایت تا زمانی است که حرکت این قوا از مسیر اصول اساسی انقلاب اسلامی که اخلاق، حریّت و پاسداری از استقلال، آزادی و عزّت ایران اسلامی است، منحرف نشود.

و السلام علی من تبعالهدی

اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا

1393/11/5

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار