رئیس بهداری نیروی انتظامی خبر داد

اجرای مراحل آزمایشی طرح تحقیقاتی "باکتری‌های مین‌یاب"

رئیس بهداری نیروی انتظامی از افتتاح کلینیک فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران در هفته ناجا خبر داد و گفت: هفتمین کنگره دندان پزشکی نیروهای مسلح به میزبانی بهداری ناجا از 17 تا 19 مهر سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴ - 03October 2013

اجرای مراحل آزمایشی طرح تحقیقاتی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر علی مجیدی رئیس بهداری نیروی انتظامی در نشست خبری ضمن تبریک هفته ناجا به سبز پوشان به تشریح برنامه هفته نیروی انتظامی پرداخت و گفت: طبق سال های گذشته امسال نیز در 13 استان برنامه مردم یاری به کمک هلال احمر، وزارت بهداشت و دیگر سازمان ها با ویزیت و درمان رایگان در مناطق محروم انجام خواهد شد.

وی افزود: این 13 استان به انتخاب دبیرخانه هیئت استان های محروم و تقریبا مرزی شامل چهار محال بختیاری، هرمزگان، ایلام، کردستان، سیستان وبلوچستان و... می باشد.

سردار مجیدی تصریح کرد: کلینینک فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران واقع در پیشوا به وسعت 1200 متر مربع که دارای اورژانس، رادیولوژی، دندان پزشکی، درمانگاههای تخصصی و... می باشد در هفته ناجا افتتاح می شود.

وی گفت: برنامه مهم دیگر هفته نیروی انتظامی در این حوزه هفتمین کنگره دندان پزشکی نیروهای مسلح به میزبانی بهداری ناجا است که از 17 تا 19 مهر سال جاری برگزار می شود. در این خصوص تا به حال 1000 نفر دندان پزشک ها ثبت نام کردند.

دکتر مجیدی ادامه داد: از کنگره چهارم به بعد علاوه بر دندان پزشکان نیروهای مسلح، دندان پزشکان دیگر سراسر کشور اجازه شرکت در کنگره را دارند که این برنامه در سالن همایش های صدا وسیما انجام می شود.

 وی از بر پایی چادر جهت خدمات درمانی سرپایی اعم از کنترل قند خون وفشار خون که برای عموم آزاد است در هفته ناجا خبر داد وگفت: ارائه خدمات و کلاس های بهداشت روان در طول هفته ناجا برای خانواده های نیروی انتظامی برگزار می شود.

این پزشک مغز واعصاب تصریح کرد: عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ها ی نیروی انتظامی و بیمارستان های سراسر کشور از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

وی با اشاره به اینکه این خدمات به صورت مقطعی در طول سال نیز انجام می شود ولی وسعت آن در هفته ناجا بیشترمی باشد، گفت: تقدیر وتشکر از بازنشستگان و خانواده های ناجا در سراسر کشور به پاس زحمات وتلاش های آنها نیز از دیگر کارهای ما است.

رئیس بهداری ناجا ادامه داد: البته به بدنبال این هستیم تا "صدای پزشک" را بصورت تلفن تصویری (تله مدیسن)، اجرایی کنیم به جز اینکه در چند بیمارستان این کار را به صورت آنلاین انجام داده ایم، در صدد هستیم که در چند مرکز استانی نیزاین کار صورت بگیرد.

 اجرای مراحل آزمایشی طرح تحقیقاتی "باکتری های مین یاب"

مجیدی با اشاره به طرح تحقیقاتی "باکتری های مین یاب" اذعان داشت: مراحل آزمایشی انجام شده که با موفقیت بوده است. در حال اجرای پایلوت میدانی هستیم که بعد از آن اگر رضایت بخش باشد آن را  رونمایی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار