بیانیه ارتش به مناسبت سوم و چهارم شعبان

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم، روز پاسدار و روز جانباز
کد خبر: ۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸ - 10June 2013

بیانیه ارتش به مناسبت سوم و چهارم شعبان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران متن بیانیه به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


نامگذاری سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز میلادمسعود سیدالشهدا(سلام الله علیه)و پرچمدار دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس(علیه السلام) به نام روز پاسدار و روز جانباز، نمادی از معنویت، عدالت، عزت و قدرت غیور مردانی است که از نخستین ساعات پیروزی انقلاب، صادقانه وارد سلک پاسداری شدند و همدوش با ارتشیان و سایر نیروهای مسلح و مردمی در راه آرمان های الهی و انقلابی پیر و مرادشان سر و جان گذاشتند و مقتدرانه از دوران ارزشمند دفاع مقدس عبور کردند.
 

جان برکفانی که امروز نیز فکر، عقیده و ایمانشان وحشت را همنشین دل مستکبران ساخته و حضور مداوم و فعالشان در عرصه های گوناگون سخت و نرم، کشور را از گزند نامحرمان و فتنه انگیزان مصون نگاه داشته است.


بی شک وحدت و همدلی میان ارتش و سپاه در راه صیانت و حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب که اتاقک های فکری نظام سلطه را نا امید ساخته، ستودنی و تحسین برانگیز است.
 

جانبازان عزیز نیز با شجاعت و ایثار بی مثالشان در دوران دفاع مقدس، همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین میدرخشند و الگوی های ماندگار جامعه اند.
 

ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک ایام خجسته ماه شعبان به ویژه روزهای پرشکوه میلاد با سعادت سه نگین درخشان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، به بزرگ جانباز انقلاب، حضرت امام خامنهای (مدظله العالی)، پاسداران غیور، جانبازان و ملت سرافراز ایران اسلامی توفیق پیمودن راه شهدای والامقام انقلاب و جنگ و تحمیلی را در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئلت نموده و اعلام میدارد؛ در سال حماسه سیاسی و در آستانه خلق حماسه عملی در انتخابات ریاست جمهوری، همدوش با سایر نیروهای مسلح و در کنار ملت غیور میهن اسلامی مان با حضور خود قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دشمنان تفهیم خواهیم کرد.


 
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرهنگ محمود سزاوار

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار