برگزیدگان مسابقه رباعی «من زنده‌ام» معرفی شدند

نتایج مسابقه ادبی «من زنده‌ام» اعلام شد و از برگزیدگان در نیمه اول اسفند ماه تقدیر می‌شود.
کد خبر: ۴۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸ - 07February 2015

برگزیدگان مسابقه رباعی «من زنده‌ام» معرفی شدند

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، نتایج مسابقه ادبی «من زندهام» اعلام شد. بیانیه هیئت داوران این مسابقه به شرح زیر است:

هیئت داوران مسابقه رباعی «من زندهام» پس از بررسی و ارزیابی دقیق 410 رباعی از 70 شاعر، در کمال خرسندی و با سپاس و تشکر از استقبال کم نظیر شاعران ارجمند میهن اسلامی از این مسابقه و ضمن تقدیر از قاطبه شرکت کنندگان، اسامی 17 نفر از برگزیدگان مسابقه که توانستهاند رتبه برتر را به خود اختصاص دهند به شرح زیر اعلام میکند:

*خواهران:
1 - مریم حقیقت
2 - مریم زارع
3 - شبنم فرضی زاده
4 - عارفه دهقانی
5 - فاطمه ناظری
6 - زهرا آراسته نیا
7 - شکیبا غفاریان
8 - آزاده سالمی

برادران :
9 - عبدالحمید ضیایی
10 - آرش پور علی زاده
11 - رضا نیکوکار
12 - حسن بهرامی
13 - سید اکبر سلیمانی
14 - حسین عبدی
15 - وحید طلعت
16 - سجاد سعید نژاد
17 - مهدی علیزاده

شایان ذکر است که در داوری آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه، نگاه عمده داوران معطوف به صلابت و فخامت کلام، رعایت تقریبی مضامین عنوان شده در اطلاعیه مسابقه و استفاده به جا و شایسته تر از دو کلمه «من زندهام» در رباعیات ارسالی بوده است. ناگفته نماند که گروهی از شاعران ارجمند در بخش خارج از مسابقه و صرفا به احترام کتاب «من زندهام» اثر خانم معصومه آباد به سرودن و ارسال رباعی پرداختهاند.

مراسم رونمایی از کتاب رباعیات «من زندهام» و تقدیر از شاعران برگزیده و اهدای جوایز، در نیمهی اول اسفند ماه درحوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور مسئولین سازمان هنری، فرهنگی اوج، موسسه فرهنگی شهرستان ادب، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، سایت بین المللی شاعران پارسی زبان، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و گروهی از اهالی شعر و ادب و قلم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار