استاد دانشگاه‌های کانادا:

نامه رهبر عالی ایران به دلیل آسیب‌پذیری قشر جوان غربی است/ اسلام‌هراسی، تجارت جامع‌الاطراف سران غربی

دکتر آنتونیوس جی هال در مورد پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی گفت: تبلیغات سوء غرب علیه اسلام در راستای تبلیغات رسانه‌های صهیونیستی است و رهبر عالی ایران از قشر جوان می‌خواهد ورای این تبلیغات به فراگیری اسلام بپردازند.
کد خبر: ۴۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷ - 08February 2015

نامه رهبر عالی ایران به دلیل آسیب‌پذیری قشر جوان غربی است/ اسلام‌هراسی، تجارت جامع‌الاطراف سران غربی

به گزارش دفاع پرس، رهبر معظم انقلاب اخیرا درپیامی به جوانان غربی با اشاره به وقایع اخیر در فرانسه و برخی دیگر از کشورهای غربی با اشاره به سیاست هراس افکنی و نفرت پراکنی در غرب، از قشر جوان غربی خواستند درباره دلایل شدت گرفتن  این هراس افکنی علیه اسلام بیاندیشند تا ببینند چه معنا و ارزشهایی در اسلام وجود دارد که مزاحم برنامههای قدرتهای بزرگ بوده یا چه منافعی در سایه این تصویرسازی غلط از اسلام برای سیاسیون غربی فراهم میشود.رهبر انقلاب در ادامه از جوانان غربی خواستند اسلام را از منابع اصلی آن و بدون واسطه از قرآن و زندگی پیامبر بزرگ اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) فراگرفته و به آنچه توسط رسانهها به آنان القا میشود، اکتفا نکنند. معظم له افزودند که از آنجایی که آینده ملت و سرزمین در دستان جوانان است و حس حقیقت جویی در قلبهای جوانان زندهتر است، این قشر مخاطب سخنان ایشان هستند. در رابطه با معنا و مفهوم تاثیر و شرایط زمانی و مکانی پیام رهبر معظم انقلاب گفتوگویی داشتیم با استاد رشته مطالعات جهانی شدن دانشگاه «لت بریج» کانادا و نظر وی را درباره این پیام جویا شدیم. آقای دکتر «انتونیوس جی هال» میگوید پیام رهبر عالی انقلاب اسلامی خطاب به قشر جوان غربی از آنان میخواهد اسلام را از ورای تصویر غلط ارائه شده از حقیقت و در لوای نور وحی الهی بنگرند. وی کتابی تحت عنوان «زمین تحت تملک» که نقدیست بر سیستم کاپیتالیسم نیز به رشته تحریر در اورده است.
در گفتوگو با وی پیرامون نامه رهبری به قشر جوان غربی، دکتر هال به همدستی صهیونیستها و دولتهای غربی در تبلیغات سوء علیه اسلام و خلق اسلام هراسی با عملیاتهای پرهزینه روانی اشاره کرده و گفت: نظام سلطه غربی برای ایجاد ترس دائمی در میان مردم غربی در پی جداسازی انسانها و به تبع آن تبدیل آنان به بردگانی است که تحت سلطه رژیم روانی اربابان جهانی بوده و اورشلیم [بیتالمقدس] را پایتخت خود کنند.

رهبر انقلاب از جوانان غربی میخواهد اسلام را از مطالعه زندگی پیامبران الهی بشناسند

وی در ادامه به اقدام رهبری در خطاب قرار دادن قشر جوان اشاره کرده و گفت: رهبر ایران خطاب به قشر جوان غربی نامه نوشته است چرا که جوانان اروپا و آمریکای شمالی در برابر آلودگی ذهنی که از سوی سردمداران صهیونیست به بدنه سیاسی تزریق میشود، آسیب پذیرتر هستند.

دکتر هال افزود: «رهبر ایران از جوانانی که در بدترین نقاط جهان با تبلیغات سوء زندگی میکنند میخواهد ورای تصویر غلط ارائه شده از حقیقت و در لوای نور وحی الهی بنگرند. رهبر انقلاب مردم را تشویق میکند به منابع اصلی خردمندانه از وحی الهی در کتب مقدس مراجعه کنند.»

این استاد داشنگاههای کانادا ادامه میدهد: «در این نامه میبینیم که آقای خامنهای قشر جوان آمریکای شمالی و اروپایی را با هر پیشینهای دعوت کرده است تا اسلام را از طریق مطالعه آموزههای مقدس و از زندگانی پیامبران از آدم تا نوح، ابراهیم تا موسی، تا مسیح و حضرت محمد صلی الله علیه و صلی الله علیهم اجمعین بشناسند.»

یازده سپتامبر حقه موساد و رهبران غربی برای اهریمن جلوه دادن اسلام است

دکتر هال در ادامه با اشاره به تبلیغات سوء غرب علیه اسلام گفت «آن به اصطلاح رهبران غربی و رسانههای تحت سلطه صهیونیستم با همدستی از مدتها پیش در پی نشان دادن چهرهای اهریمنی از اسلام هستند.» وی ادامه داد که نقطه قوت این تبلیغات نیز بعد از حقه موساد از یازده سپتامبر 2011 است که سعی کرد اسلام و امت اسلامی و جامعه جهانی مسلمانان را تهدیدی خارجی برای غرب نشان دهد.

در نظر این استاد کانادایی کسانی که دید اشتباهی نسبت به این عملیات داشتند، یازده سپتامبر را عملیات مشترک سیا و سعودیها، یا اسامه بن لادن و افراطیون مسلمانی که از غرب نفرت دارند می دانستند.

وی گفت «حقه یازده سپتامبر همواره در افسانههای مقامات سیاسی و سیاست خارجی غرب مرکز توجه بوده افراد بسیاری هم در غرب به خاطر این دروغ بزرگ بازجویی شدند.»

حیله جنگ علیه ترور غرب، به جنگ علیه داعش تغییر نام داده است

 دکتر هال ادامه داد، نامه رهبر انقلاب اسلامی ایران به جوانان آمریکای شمالی و اروپا زمانی نگاشته شد که جنگهای یازده سپتامبر و جنگ جهانی علیه ترور در حال تغییر شکل به نام جنگ علیه داعش هستند.

استاد مطالعات جهانی شدن ادامه داد، بعد از سرنگونی حکومت شوروی سابق، غرب به دنبال جایگزین کردن یک دشمن بود و در پی آن افتضاح یازده سپتامبر را خلق کرد. القاعده هم پیش از آن توسط سیا خلق شده بود تا به عنوان ابزاری برای جنگهای نیابتی آمریکا مورد استفاده قرار گیرد. آمریکا القاعده را خلق کرد، افراد را به سوی آن جذب میکرد، از لحاظ مالی آن را تامین میکرد، آموزشهای لازم و سازماندهی القاعده را در دوران ریاست جمهوری «رونالد ریگان» بر عهده داشت و با این اقدامات قصد داشت رژیم باقیمانده شوروی در افغانستان را براندازد.

«عملیات فریب» غرب با همدستی ناتو و رسانههای صهیونیستی، القاعده را مسئول حادثه یازده سپتامبر نشان داد

وی همچنین گفت، در تاریخچه اغراق شده غرب از مبارزه علیه تروریسم در کشورهای عضو ناتو از عملیات گلادیو استفاده شده است.

عملیات گلادیو ساختار سازمانهای «پشت صحنه» یا «به جا مانده» ناتو بعد از سقوط شوروی سابق است که با سرکوب داخلی و «عملیات فریب» انجام میگیرد. عملیاتهایی موسوم به «عملیات فریب» یا «پرچم دروغین» تا اندازهای از ایده «دروغ بزرگ» هیتلر گرفته شده است. هیتلر معتقد بود وقتی دولتی میخواهد دروغ بگوید باید دروغش آنقدر بزرگ باشد که هیچکس تصور هم نکند که کسی به خود جرأت داده اینچنین آشکارا حقیقت را تحریف کند. بر اساس همین نظریه، عملیات فریب، به عملیاتی گفته میشود که توسط یک دولت صورت گرفته و آنقدر شوکهکننده است که هیچکس متوجه نمیشود در جهت اهداف همان دولت است و کسی حتی حدس نمیزند که ممکن است توسط خود دولت صورت گرفته باشد.

دکتر هال با اشاره به عملیاتهایی از این دست توسط کشورهای عضو ناتو گفت: این عملیاتها در واقع همسو با رسانههای صهیونیستی، واقعه یازدهم سپتامبر را یک عملیات القاعده نشان داد تا از آن تاریخ به بعد القاعده را دشمن وحشتناک غرب نشان دهد.

با عملیات روانی اسلام هراسی غرب ذهن مردم غرب برای حمایت از اقدامات نظامی علیه کشورهای اسلامی آماده شد

دکتر هال با اشاره به خلق القاعده توسط سیا گفت: در حالیکه القاعده و دشمنانی بزرگتر از آن مانند جهادیها توسط غرب خلق و بزرگنمایی شدند، عملیات روانی برای ایجاد ترس از اسلام شروع شد که در واقع این عملیات روانی همان اسلام هراسی القا شده در اذهان غربی است.

هال ادامه میدهد، وقتی ذهن غربی به افکار مسموم اسلام هراسی آغشته شد همین ذهنیت کمک کرد تا عموم مردم غرب از عملیات ناتو برای تجاوز به افغانستان حمایت کرده و به دنبال آن از حمله آمریکا به عراق و بسیاری از مداخلات آشکار و مخفی غرب در دیگر کشورهای اسلامی، حمایت کنند.

اسلام هراسی دشمن تازه تراشیده غرب برای توجیه صنایع نظامی آمریکا

هال افزود: هدف غرب از وحشتناک جلوه دادن اسلام هم جایگزین کردن دشمن قبلی غرب یعنی کمونیسم بود تا دلیل توجیه کنندهای برای صنایع نظامی به عنوان هسته مرکزی اقتصاد آمریکا باشد. این اقتصاد سیاسی تسلیح به سیاستهای آمریکا در دهه 40 و جنگ جهانی دوم بازمیگردد.

وی ادامه داد: علاقه اسراییل در این عملیات روانی به حقه یازده سپتامبر باز میگردد که این حقه اجرا شد تا دشمنان اسراییل را در خاورمیانه دشمنان جهانی غرب نشان داده و ابزاری بود تا تبلیغات سوء را از ضد کمونیسم به سوی ضد تروریسم جلب کند.

اسلام هراسی ابزاری درآمدزا و جامع الاطراف در دستان سران غربی

به گفته دکتر هال، جذب نیرو و تامین بودجه و سازماندهی گروهک داعش با همکاری اسراییل، آمریکا، ناتو و برخی کشورهای عرب منطقه خاورمیانه با آخرین و بهترین الگوها صورت می گیرد. این الگوها آخرین مدل از تلاشهای بازیگران آن برای نوسازی و ساخت مدلی تازه از جنگ جهانی با تروریست است. این الگوی تازه بر ساخت جوی استوار شده که ترسی دائمی از اسلام را در اذهان مردم غرب ایجاد کند. در این مدل اسلام هراسی تجارت بزرگی در غرب شده و برای مثال بازار فروش خوبی برای فیلمهای هالیوودی با تبلیغات سوء علیه اسلام شده است. ایجاد این ذهنیت در میان مردم غرب ابزار اقتصادی لازم برای راهبردهای ژئوپولیتیک با اهداف مختلفی همچون کنترل منابع طبیعی خارجی و کنترل بر خطوط لوله نفت و  گاز اوراسیا و یا برای مهار مخالفان سیاسی از طریق سرکوبگری پلیس و جمعیت داخلی کشورهای غربی است.

مهمترین موانع شناخت اسلام در غرب عملیاتهای روانی صهیونیستی برای به بردگی کشیدن انسانهاست

وی در ادامه به موانع شناخت اسلام در غرب هم اشاره کرد و گفت، مهمترین مانع شناخت اسلام صحیح در غرب عملیاتهای پرهزینه روانی غرب برای جداسازی انسانها و به تبع آن تبدیل آنان به بردگانی است که تحت سلطه رژیم روانی اربابان جهانی هستند که می خواهند اورشلیم [بیتالمقدس] را پایتخت خود کنند. دکتر هال همچنین گفت: آنچه این اربابان به اذهان بیمار خیل کثیر جمعیت جهان آموزش میدهند این است که به ظاهر هدف خود را احترام، خواهری و برادری میان همه معرفی میکنند و در ادامه دروغ خود میگویند یک کنفدراسیون روشنگری در عصر بزرگی به وقوع خواهد پیوست، زمانی که صلح و هارمونی اوج گرفته تا برای آیندگانمان جهان بهتری باقی گذاریم.

 

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار