سردارسرتیپ پاسدار بکایی:

امروز باید راه نرفته در حوزه هوایی را با سرعت بیشتری طی کنیم

قائم مقام وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز نیاز نیست در همه زمینه ها، تسلیحاتی داشته باشیم بلکه باید این توانایی در ما باشد که دشمن فرض نماید هرزمانی که بخواهیم می توانیم به آنها دست یابیم.
کد خبر: ۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰ - 01October 2013

امروز باید راه نرفته در حوزه هوایی را با سرعت بیشتری طی کنیم

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردارسرتیپ پاسدار بکایی قائم مقام وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: عنوان این همایش که ضرورت توسعه تسلیحات هواپایه می باشد متذکر است که ما در این بخش عقب ماندگی های زیادی داریم.

سردار بکایی با بیان عدم اعتقاد مسئولان پیشین به سرمایه گذاری در حوزه هوایی گفت: برخی اعتقاد داشتند با وجود پیشرفت های دشمن در حوزه هوایی، سرمایه گذاری ما در این حوزه باعث هدررفت سرمایه می شود ولی امروز باید گفت که این ضرورت قطعی است.

وی افزود: ما باید این راه نرفته را امروز با سرعت بیشتری طی کنیم لذا از وزارت دفاع و سایر دستگاه ها نیز انتظار می رود که این عقب ماندگی را جبران نمایند.

بکایی با بیان اینکه ما در این مسیر با چالش هایی مواجه هستیم و باید برآنها فائق آییم، تصریح کرد: چالش های راهبردی، فضای فناوری و مسایل اقتصادی و مالی از جمله این چالش ها می باشد.

قائم مقام وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در محیط راهبردی یک تغییر رویکرد داریم، گفت: امروز نیاز نیست در همه زمینه ها، تسلیحاتی داشته باشیم بلکه باید این توانایی در ما باشد که دشمن فرض نماید هرزمانی که بخواهیم می توانیم به آنها دست یابیم.

سردار بکایی ادامه داد: ما باید در فضاهایی سرمایه گذاری کنیم که ارزش داشته باشد. باید قابلیت ایجاد کنیم و نقش ها را تعریف نماییم و هرکس در فضایی که برای او تعریف شده، نقش ایفا کند.

نظر شما
پربیننده ها