۱۱مهرماه

مراسم اربعین مستند ساز ایرانی برگزار می شود

مراسم اربعین شهید هادی باغبانی مستند ساز ایرانی روز پنج شنبه ۱۱ مهر ماه ۹۲ در بابلسر برگزار می‌شود. این مراسم با حضور جمعی از مسئولین، مستندسازان و دوستان شهید و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰ - 01October 2013

مراسم اربعین مستند ساز ایرانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم اربعین شهید هادی باغبانی مستند ساز ایرانی  روز پنج شنبه 11 مهر ماه 92 در بابلسر برگزارخواهد شد .

 این مراسم با حضور جمعی از مسئولین، مستندسازان و دوستان شهید و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی و مداحی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جواد الائمه واقع در جوادیه بابلسر، امامزاده ابراهیم، بلوار بسیج، کوچه بسیج 8 برگزار خواهد شد . 

 
لازم به ذکر است شهید هادی باغبانی ، متولد 1362 روستای داربدین روشن بهنمیرکه در رشته حسابداری در دانشگاه فنی کرج پذیرفته شده بود اما پس از مدتی تغییر رشته داد و مدرک کارشناسی خود را  در رشته ارتباطات اجتماعی از دانشگاه بوعلی تهران گرفت . شهید هادی باغبانی، مستندساز ایرانی که از ابتدای نبرد سوریه بههمراه مستندسازان ایرانی برای ثبت دقیق جنایات سلفیها و تکفیریها در این کشور حضور پیدا کرد و در آخرین جنایت گروههای تروریستی مخالفان حکومت بشار اسد دوشنبه 28 مرداد 1392 به شهادت رسید.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار