معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم (ص) خبر داد:

بازدید اردوهای دانش‌آموزی برای نخستین بار از زیارتگاه‌های کرمانشاه

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اردوهای دا‌نش‌آموزی راهیان نور از 13 مهرماه سال‌جاری برای نخستین بار به مناطق عملیاتی غرب و زیارتگاه‌های دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه می‌آیند.
کد خبر: ۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵ - 01October 2013

بازدید اردوهای دانش‌آموزی برای نخستین بار از زیارتگاه‌های کرمانشاه

مجتبی بیاتی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس کرمانشاه اظهار داشت: 350 هزار نفر طی سالجاری از تمام زیارتگاههای دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید کردند.

وی خاطر نشان کرد: 53 هزار نفر به صورت کاروانی در ایام سفرهای اردوهای راهیان نور به استان کرمانشاه آمدهاند و اسکان یافتهاند.

به گفته معاون هماهنگکننده سپاه حضرت نبیاکرم (ص) استان کرمانشاه، 2 هزار و 900 نفر نیز به صورت خانوادگی از زیارتگاههای دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه زیارت کردهاند.

بیاتی بیشترین آمار زیارت زائران اردوهای راهیان نور از زیارتگاههای دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه را از زیارتگاه مرصاد عنوان کرد.

معاون هماهنگکننده سپاه حضرت نبیاکرم (ص) استان کرمانشاه اعلام کرد: اردوهای دانشآموزی راهیان نور از 13 مهرماه سالجاری شروع میشود و برای نخستین بار این اردوها به مناطق عملیاتی غرب و زیارتگاههای دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه میآیند.

بیاتی با بیان اینکه اردوهایی از استانهای همدان، قم، مرکزی، قزوین، گیلان، سمنان، تهران به زیارت زیارتگاههای دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه میآیند، افزود: بازدید دانشآموزان از این مناطق در شناخت بیشتر مناطق عملیاتی استان کرمانشاه و نقش مردم این استان در دوران دفاع مقدس تاثیر بسیار زیادی دارد.

معاون هماهنگکننده سپاه حضرت نبیاکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کاروانهای دانشآموزی به مدت 2 یا سه روز در استان کرمانشاه حضور دارند، گفت: نمایش رزمی فرهنگی «با افلاکیان» نیز به مدت یک ماه برای کاروانهای راهیان نور دانشآموزی سراسر کشور به نمایش درمیآید.

وی برگزاری نمایشگاه آثار دفاع مقدس، غرفههای میدان مین، عفاف و حجاب، آثار هنری، علمی و پژوهشی و شهدا با موضوع ظهور را از برنامههای جانبی این نمایش رزمی فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: هر شب بیش از یکهزار و 200 نفر در این ایام از این نمایش دیدن خواهند کرد.

به گفته بیاتی، جلوههای ویژه هنری، اجرای آتش توسط ادوات نظامی و اجرا بر روی پرده سایه در این نمایش به کار برده شده و نمازخانه، فضای مناسب پارکینگ و سرویس بهداشتی برای استفاده میهمانان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: هجوم ضدانقلاب به پاوه، آتش زدن روستای کانیگوهر جوانرود توسط ضدانقلاب، حمله دشمن بعثی به قصرشیرین، عملیات مرصاد، بمباران شهر کرمانشاه، عملیاتهای دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه و بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در این نمایش بازسازی شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار