برپایی شب شعر و خاطره 52 همکلاسی آسمانی

مراسم شب شعر و خاطره 52 همکلاسی آسمانی، با حضور مسئولان و جمع زیادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حسینیه روستای شهیدآباد مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶ - 01October 2013

برپایی شب شعر و خاطره 52 همکلاسی آسمانی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این مراسم سردار شعبانعلی حیدریان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهشهر، در سخنانی با خوشامدگویی به حاضران در شب شعر و خاطره 52 همکلاسی آسمانی گفت: هفته دفاع مقدس، روزهای یادآوری و بیان خاطرات رزمندگان دلاوری است که برای حفظ اسلام و خاک وطن دست به حماسه ای تاریخی زدند و در برابر دشمن متجاوز شجاعانه ایستادند.

حیدریان با اشاره به نقش بی بدیل ایثارگران و شهدا در پاسداری از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی افزود: امروز ما با پیروی از خط ولایت فقیه و پشتیبانی از مقام معظم رهبری، با افتخار ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران خواهیم بود.

در ادامه این مراسم، سینا دلشادی رییس حوزه هنری استان مازندران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کم از شهادت نیست، گفت: نه تنها نام این دهستان شهید آباد، بلکه نام استان مازندران شهید آباد است و نه حتی استان مازندران بلکه نام ایران اسلامی شهید آباد است.

دلشادی اظهار داشت: این آزادی، آرامش و آسایش امروز ما، همه به واسطه خون شهداست، از این رو  ایران اسلامی شهید آباد است.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن اهداف و آرمانهای شهدا افزود: از آنجا که این مکتب الهی و مسیر خدایی بود هشت سال دفاع مقتدرانه در برابر دشمن متجاوز، دفاع مقدس نام گرفت.

این مدیر استانی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف شهداء پاسداری از حریم ولایت است، مبادا از این آرمانها و اهداف فاصله بگیریم. استان مازندران خطه دلاور خیزی است که معروف به اشرف البلاد دارالمومنین است و باید همچنان در اشاعه امر فرهنگی دینی و انقلابی پیشرو باشد.

دلشادی در پایان از برنامه ریزی برای انتشار یک رمان توسط حوزه هنری مازندران با محوریت شهدای روستای شهیدآباد خبر داد.

در ادامه این مراسم، سردار عبدالعلی عمرانی از فرماندهان لشکر 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس به بیان بخشی خاطرات خود از دلاور مردیهای رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار