مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تشریح کرد؛

جزئیات برنامه‎های بنیاد حفظ آثار بوشهر در 40 سالگی دفاع مقدس

سرهنگ «علیرضا غریبی» با بیان اینکه خداوند با خدمت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به ما ماموریت و توفیق داده است گفت: با دعای خیر شهدا بود که امروز ما شاهد چهل سالگی دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۴۰۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ - 15July 2020

با دعای خیر شهدا امروز ما شاهد چهل سالگی دفاع مقدس هستیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در نشست با سرتیپ دوم خلبان «علی اکبر طالب زاده» فرمانده پایگاه ششم شکاری ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس را برشمرد و اظهار داشت: نقش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستادی و هماهنگ کننده در استان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این بنیاد با هدف‌گذاری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهیه و تدوین شده است گفت: خداوند با خدمت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به ما ماموریت و توفیق داده است.

غریبی با اشاره به برنامه ها و روزشمار 40 سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند در قالب 43  هفته خاطرنشان کرد: شش کمیته فرهنگی و هنری، اطلاع رسانی و فضای مجازی، بانوان، تولید محتوا، ایثارگران و روحانیون ویژه چهل سالگی دفاع مقدس تشکیل شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه با دعای خیر شهدا بود که امروز ما شاهد 40 سالگی دفاع مقدس هستیم افزود: دانشنامه استانی در سه گروه مشخص شده و مداخل براساس شهدا و اشخاص، نظامی و جغرافیا و فرهنگی و اجتماعی تعیین می‌شوند که تاکنون 900 مدخل شناسایی شده است که 400 مدخل مصوب و 300 مدخل کار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار