همزمان با ایام الله دهه فجر

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در قم برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی قم، در آستانه 22 بهمن، سالروز فجر انقلاب اسلامی امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ - 09February 2015

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در مراسم صبحگاه مشترک نیروی های و انتظامی که با حضور یگان های مختلف فرماندهی انتظامی، سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، آمادگاه شهید فراشاهی و پدافند هوایی حضرت معصومه(س) قم برگزارشد، استاندار قم، فرمانده انتظامی و معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ضمن قرائت فاتحه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و نیروی انتظامی، از یگان های مستقر در میدان سان دیدند.

سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم در این مراسم با بیان اینکه، برقراری نظام دینی و ارزشی در سطح جامعه، یکی از اهداف انقلاب اسلامی به شمار می آید گفت: ارزش های دینی و اخلاقی قربانی خواسته ها و امیال شیطانی رژیم گذشته شده بود و با پیروزی انقلاب اسلامی، ارزش های دینی، اخلاقی و انسانی به کشور بازگردانده شد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی افتخار دارند که محور رفتار آنها براساس ارزش های دینی، اخلاقی و انسانی پایه ریزی شده است.

فرمانده انتظامی استان قم استقلال و آزادی را دومین هدف انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: پیروزی انقلاب باعث شد آزادی به معنای واقعی کلمه و استقلال با تمام ابعادش به ملت ایران هدیه شود.

مجتبایی افزود: درحال حاضر انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان صادر شده ،تا ملتها با اسلام و ارزش های دینی آشنا شوند و با حریت زندگی کنند.

وی اظهار داشت: امیدواریم انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و آگاهی کشورهای منطقه و دیگر کشورهای جهان، زمینه قیام حضرت ولیعصر(عج) را فراهم کند و ما نیروهای مسلح بتوانیم سربازانی برای آن حضرت باشیم.

مجتبایی در ادامه، وحدت نظر و وحدت عمل در بین نیروهای مسلح استان قم را مثال زدنی دانست و افزود: این وحدت و همدلی که بین نیروهای مسلح و مدیریت قم وجود دارد الگویی برای سایر استان هاست.

وی در پایان گفت: نیروهای مسلح قم سربازانی فداکار برای فرماندهی کل قوا بوده و همواره راه شهدا و امام راحل(ره) را ادامه می دهند. /انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها