رونمائی از هفت عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس

به همت معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و حوزه هنری استان البرز هفت کتاب با موضوعات دفاع مقدسی تولید و آماده پخش گردید .
کد خبر: ۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲ - 01October 2013

رونمائی از هفت عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ابراهیم رجوانی معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این هفت کتاب با عنوانهای" باورهای معطر" حاوی وصیتنامه شهدا ء استان البرز گرداورنده خانم اکرم کرمی و" آخرین معبر" شامل خاطرات حسن ایزد بین با بازنویسی خسرو عباسی و کتاب" دیده بان" شامل مجموعه خاطرات منتخب از جشنواره خاطره دفاع مقدس دیده بان و کتاب زندگی نامه سردار شهید حسین میررضی با عنوان" میر لشگر" تحقیق و پژوهش سونیا سوادلو و  به نویسندگی مریم بذر افشان و کتاب زندگی نامه سردار شهید حاج مهدی شرع پسند با عنوان"آقا مهدی" نویسنده مریم سادات پور باز نویس خسرو عباسی و زندگینامه شهید عطاا... بهیرائی بعنوان"عطا" نویسنده خانم فاطمه دهقان نیری و محقق این کار طاهره بیانلو و زندگینامه داستانی حاج روح ا... اصل دهقان به اسم" حاج روح ا..." نویسنده معصومه قیطاسی، باز نویس مریم قیطاسی که این زندگینامه ها از مجموعه"افلاکیان البرز" میباشد .

رجوانی در ادامه افزود : این چهار زندگینامه از مجموعه افلاکیان البرز می باشد که پروژه آن از اول سال جاری شروع شده و تاکنون تقریبا 50٪کار صورت گرفته است . رجوانی در خاتمه از فرماندهان و رزمندگان استان البرز در خواست نمود خاطرات و اسنادمکتوب خود را جهت بررسی و طبقه بندی و مرتب سازی به این معاونت ارائه نمایند و تلفن 02634609593  نیز آماده ارائه راهنمائیهای لازم میباشد .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار