فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی قم در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن استمرار دفاع ارتش از آرمان‌های انقلاب است

فرمانده آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی قم گفت: حضور یگان‌های ارتش در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر تداوم دفاع ارتش از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حریم ولایت است.
کد خبر: ۴۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵ - 09February 2015

حضور در راهپیمایی 22 بهمن استمرار دفاع ارتش از آرمان‌های انقلاب است

ناصر رجبی در حاشیه برنامه های جشن انقلاب در آمادگاه شهید فراشاهی به خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در قم گفت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بخصوص شهید عباس بابایی، شهید فراشاهی و دیگر شهدای بزرگوار حق بزرگی بر گردن تمامی ما دارند و تصاویر شهدا و خاطرات شجاعت و ایثار آنان هر لحظه ما را به یاد مسئولیت سنگینی که در قبال خون پاک آنان داریم می اندازد.

فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی قم با یادآوری بیعت ارتش با امام در 19 بهمن سال 57 گفت: این بیعت تاریخی شجاعانه با امام امت در مقطعی که هنوز پیروزی نهایی محقق نشده و همافران از سوی رژیم طاغوت تهدید به اعدام شده بودند، افتخار بزرگی برای ارتش محسوب می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه از آنجایی که پیکره و بدنه ارتش با امام و انقلاب بوده و هست، این بیعت باشکوه باعث تسریع در روند پیروزی انقلاب شد.

رجبی دفاع از حریم ولایت، ارزش های انقلاب و تمامیت ارضی را از افتخارات ارتش برشمرد و افزود: به یقین حضور ارتشیان سرافراز دوشادوش مردم در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن نشانگر تداوم دفاع ارتش از حریم ولایت است.

وی در پایان برگزاری محفل انس با قرآن، جشن خانواده های سربازان و پرسنل، همایش پیاده روی، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از بازنشستگان و حضور در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا را از جمله برنامه های اجرا شده توسط آمادگاه شهید فراشاهی در دهه فجر انقلاب نام برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار