با حضور مردم و مسئولان و خانواده شهدا؛

یادواره 25 شهید گلگون کفن روستای کریز کاشمر برگزار شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشمر گفت: برگزاری یادواره برای شهدا در اصل گرامیداشت و بزرگداشت تمام ارزش‌ها و اصولی است که شهدا به خاطر آن‌ها جان‌عزیزشان را فدا کردند.
کد خبر: ۴۰۶۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ - 09February 2015

یادواره 25 شهید گلگون کفن روستای کریز کاشمر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در ایام مبارک دهه فجر یادواره سرداران شهید محمد یزدانی و محمدعلی صادقی و 25 شهید گلگونکفن روستای کریز کاشمر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجتالاسلام دهقانی امامجمعه ریوش و فرمانده سپاه کوه سرخ و جمعی از خانوادههای شاهد و ایثارگر برگزار شد، حجتالاسلام طاهری مسئول حوزه نمایندگی ولیفقیه در سپاه کاشمر، ضمن گرامیداشت شهدا، آنان را همچون چراغ هدایت برای جامعه توصیف و عنوان کرد: کسانی که شهدا را مرده میپندارند باید بدانند که شهدا تنها کسانی هستند که هم در دنیا و هم در آخرت حق شفاعت داشته و میتوانند دستمان را بگیرند.

وی افزود: برگزاری یادواره برای شهدا در اصل گرامیداشت و بزرگداشت تمام ارزشها و اصولی است که شهید به خاطر آن جانعزیزش را فدا نموده و این ما هستیم که به شرکت در این مراسمات نیازمندیم.

در پایان این یادواره ضمن تقدیر از خانوادههای معظم شهدا توسط مسئولین شرکتکنندگان با حضور بر سر مزار شهدای گرانقدر به مقام شامخ شهدای حماسهآفرین هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مجتبی ابوالفضلی
|
-
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
0
روستای کریز یکی از بزرگترین روستاهای بخش کوهسرخ می باشد با داشتن 30شهید و 2 سردار ویکی از نقاط جذب توریست می باشد ودارای آبگرم معدنی می باشد ولی مورد توجه مسئولان نیست ..
جوادطاهریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
روستای زیبای کریز با توجه به زیبایی ونقاط گردشگری پذیرای مهمانان می باشد. روستای همیشه در صحنه
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار