تکرار فرافکنی صهیونیست ها در سازمان ملل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به تسلیحات کشتار جمعی این رژیم، خواستار تداوم فشارها برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران شد.
کد خبر: ۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴ - 02October 2013

تکرار فرافکنی صهیونیست ها در سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "رویترز"، بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل بدون اشاره به تسلیحات کشتار جمعی این رژیم و با ادامه فرافکنی ها علیه برنامه هسته ای کشورمان خواستار تشدید تحریم ها و تداوم تهدید نظامی علیه ایران برای متوقف کردن برنامه هسته ای آن شد.

نتانیاهو با تکرار اتهامات علیه برنامه هسته ای ایران گفت تنها راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای افزایش تحریم ها و تداوم تهدید نظامی علیه آن است و اگر لازم باشد اسرائیل می تواند عامل این تهدید باشد.

همچنین در حالی که رئیس جمهور کشورمان با اتخاذ مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران و دیپلماسی فعال توانسته بود توجه افکار عمومی جهان و مقامات دیگر کشورها را جذب نماید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای مقابله با دیپلماسی فعال و سازنده ایران ضمن تکرار اتهامات علیه برنامه هسته ای، رئیس جمهور کشورمان را نیز به دروغ گویی متهم کرد و از رهبران جهان درخواست نمود به وی اعتماد نکنند.

رژیم صهیونیستی که عضو هیچ یک از معاهدات بین المللی در زمینه کنترل تسلیحات کشتار جمعی نمی باشد و بدون توجه به قوانین بین المللی برنامه اتمی خود را گسترش داده است، به بهانه احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته ای و با ایجاد فرافکنی و فشار بر دیگر کشورها همواره خواستار اعمال فشار علیه ایران شده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار