پیشروی گسترده ارتش سوریه در مقابل شورشیان

ارتش سوریه با عقب راندن شورشیان و پیشروی در مناطق مختلف حمص و دمشق ضمن پاکسازی این مناطق ضربه های سنگینی به شورشیان تحمیل کرد.
کد خبر: ۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳ - 02October 2013

پیشروی گسترده ارتش سوریه در مقابل شورشیان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "المنار"، با تداوم عملیات های نیروهای دولتی سوریه علیه شورشیان برای پاکسازی مناطق مختلف، نیروهای ارتش توانستند با عقب راندن گروه های شورشی در مناطق مختلف حمص و دمشق، ضمن در اختیار گرفتن کنترل این مناطق ضربه های سهمگینی را به شورشیان وارد کنند، به گونه ای که صد ها تن از نیروهای شورشیان به هلاکت رسیدند.

به گزارش منابع نظامی دولت سوریه، ارتش توانسته است در این عملیات ضمن در اختیار گرفتن کنترل مناطق مختلف در حاشیه دمشق و حمص، بسیاری از تجهیزات شورشیان را تخریب نماید و گمانه زنی ها حکایت از کشته شدن حدود 400 تن از نیروهای گروههای شورشی و زخمی شدن صدها تن دیگر دارد.

گفتنی است در این عملیات ها همچنین ارتش توانسته است کنترل مناطقی مانند "الدار الکابرا"، "الرستان" و "القصبیه" در حاشیه حمص را در اختیار گیرد. همچنین ارتش توانست نیروهای شورشیان به خصوص نیروهای النصره را از مناطقی مانند "اربین"، "الشیفونیه" و مزارع "آلیا" عقب براند و تعداد زیادی از افراد این گروه را نیز به هلاکت برساند.

شایان ذکر است عملیات های ارتش علیه شورشیان در حالی در روزهای اخیر ادامه می یابد که چگونگی تخریب تسلیحات شیمیایی سوریه به مهم ترین موضوع روزهای اخیر این کشور در مجامع بین المللی تبدیل شده است.

نظر شما
پربیننده ها