تبیین بیانات رهبرانقلاب در گفتگوی «دفاع پرس» با لاسجردی:

وعده های غربی ها همواره عاری از صداقت بوده است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: وعده‌هایی که تیم مذاکره کننده غربی به جمهوری اسلامی داده است، همواره عاری از صداقت بوده و خواهان این هستند که مسیر فناوری هسته‌ای کشورمان را دچار ضعف و اختلال کنند.
کد خبر: ۴۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸ - 14February 2015

وعده های غربی ها همواره عاری از صداقت بوده است

حسن لاسجردی کارشناس مسائل سیاسی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در ارتباط با بیانات مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات هستهای، گفت: در مذاکرات افراد بر اساس منافع ملی و هدف گذاریهای منفعت طلبانه داخلی حرکت میکند ولی آنچه که بیش از مذاکرات اهمیت دارد، آن است که مذاکرات در چارچوب واقعیات و عقیدهای که یک ملت به دنبال آن میرود، صورت گیرد.

وی ادامه داد: وعدههایی که تیم مذاکره کننده غربی به جمهوری اسلامی داده است، همواره عاری از صداقت بوده و خواهان این هستند که مسیر فناوری هستهای کشورمان را دچار ضعف و اختلال کنند و این امر را با ایجاد سوال، شک و تردید در فناوری هستهای ما عملی کردهاند، لذا آنچه که مورد توجه رهبر معظم انقلاب است این است که، تیم مذاکره کننده ایرانی باید برطبق واقعیات عمل کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در مذاکرات باید به گونهای صحبت کنیم که بتوان از بحث علمی و از دانش بشری استفاده کنیم. آنچه اهمیت بیشتری دارد این است که در مذاکرات دوطرف سعی می کنند از یک دیگر امتیاز بگیرند و گاهی برای گرفتن امتیاز نیاز است که شما پیشرفتهای به موقع و عقبنشینی به وقت داشته باشید، که براساس دیدگاه رهبر انقلاب تیم مذاکره کننده نباید در مذاکرات حرفهایی که از توان جمهوری اسلامی خارج است، بزنند.

لاسجری بیان کرد: وقتی امروز جمهوری اسلامی توانمندی خود در غنی سازی هسته ای نشان داده است، غرب نمیتواند در برابر ایران ایستادگی کند و مردم همواره با تمام توان در مقابل دشمن مقاومت می کنند و در برابر او سر خم نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار