ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/ 72

150 هزار تعرفه رای کاندیداهای باروت خیس جمع آوری شد

دبیرخانه جشنواره مردمی باروت خیس با برپایی ایستگاهی در مسیر راهپیمایی 22بهمن 150 هزار رای جمع آوری کرده است.
کد خبر: ۴۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴ - 11February 2015

150 هزار تعرفه رای کاندیداهای باروت خیس جمع آوری شد

به گزارش خبرنگار  دفاع پرس از راهپیمایی 22 بهمن، سید محمد یاشار نادری دبیر جشنواره مردمی باروت خیس در حاشیه مراسم یوم الله 22 بهمن گفت: با برپایی ایستگاه جشنواره مردمی باروت خیس در مسیر راهپیمایی شرکت کنندگان یوم الله 22بهمن 150 هزار تعرفه چاپ شده توسط مردم به صندوق های رایی که برای همین منظور پیش بینی شده بود انداخته شد به نحوی تا دو ساعت قبل از اتمام مراسم راهپیمایی تعرفه ها به اتمام رسید.

وی افزود: میزان استقبال کنندگان با حدی بود که با اتمام تعرفه باز هم مشتاقان و علاقه مندان جهت شرکت در این رای گیری مردمی درخواست مشارکت داشتند.

نادری ادامه داد: در طول مدت زمان برپایی ایستگاه رای گیری جشنواره مردمی باروت خیس مسئولان متعددی در محل غرفه حضور پیدا کردند و از این کار مردمی تقدیر و تشکر داشتند. که از جمله این افراد می توان به سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و شر ارزش های دفاع مقدس، دکتر غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، دکتر صفارهرندی مشاور فرمانده کل سپاه و برخی از نمایندگان مردم در شورای شهر تهران اشاره کرد.

گفتنی است در این انتخابات شرکت کنندگان می بایست نظرات خود را در مورد پنج کاندیدای نهایی سومین دوره جایزه باروت خیس به صندوق های رای می انداختند که این پنج نفر کلودیا رود نائب رئیس مجلس آلمان، مانوئل والس نخست وزیر فرانسه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جان مک کین سناتور آمریکایی و دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار