سازمان بسیج اساتید با صدور بیانیه‌ای کشته شدن مسلمانان در کشورهای غربی را محکوم کرد

در قسمتی از این بیانیه آمده است: سکوت هماهنگ رسانه‌های غربی و مهم‌تر از آن رفتارهای دوگانه و زیرپاگذاشتن استانداردهای حقوقی و بین‌المللی توسط نهادهای حقوقی به چه معناست؟
کد خبر: ۴۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹ - 14February 2015

سازمان بسیج اساتید با صدور بیانیه‌ای کشته شدن مسلمانان در کشورهای غربی را محکوم کرد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سازمان بسیج اساتید با صدور بیانیه ای کشته شدن سه جوان مسلمان در چابل هیل آمریکا و "حمله وحشیانه" به مسلمانان را در کشورهای غربی محکوم کرد. متن کامل این بیانیه به این شرح است:

سکوت رسانه های غربی در برابر کشتار سه دانشجوی مسلمان در آمریکا و برخوردهای دوگانه نهادهای بینالمللی در این زمینه یکبار دیگر از سناریوهای طراحی و مهندسی شده آمریکا و غرب علیه اسلام و مسلمانان پرده برداشت و نشان داد غربیها علیه اسلام و مسلمانان و توسعه پروژه اسلام هراسی از نقض قوانین حقوقی بینالمللی و اقدامات بی شرمانه ضدانسانی و در پیش گرفتن سیاست های دوگانه هیچ ابایی ندارند.

اگر چه تلاش رسانههای غربی و هجمه های غیرمنطقی و مغرضانه علیه مسلمانان و توهین به مقدسات اسلامی اتفاق جدیدی از سوی غرب نیست اما حرکتهای فراگیر با حمایت لابی های امنیتی و جاسوسی غرب و صهیونیسم از طریق ایجاد جریانات رسانه ای در دامن زدن به جریان اسلام هراسی و حرکت های برنامه ریزی شده برای گسترش فضای اسلام هراسی از سوی شماری از رسانه های بزرک غربی در ماه های اخیر و سکوت آنها در برابر حملات نژادپرستانه صورت گرفته علیه مسلمانان قابل تأمل است و نشان میدهد غرب ـ اروپا و آمریکا – از رشد روزافزون تفکر اسلامی و جریان اسلام خواهی هراسان و وحشت زده شدهاند.

چگونه آمریکا که خود ناامن ترین کشور جهان است مدعی حفاظت و ایجاد امنیت در عرصه بینالمللی است؟این کشور که به اذعان و اقرار بسیاری از حقوقدانان بینالمللی و تشکل های حقوقی مستقل دنیا در جنایت علیه بشریت و دست داشتن در کشتار بی گناهان در جهان و نقض مستمر مقررات بینالمللی در صدر است چگونه ژست ژاندارم جهانی به خود می گیرد؟ کشوری که به بدیهیترین حقوق انسانی اقلیتهای دینی و عقاید و حقوق شهروندی شهروندانش احترام نمیگذارد چگونه داعیه کدخدایی جهان را دارد؟

متاسفانه- آمریکا در طول تاریخ پرجنایت و نکبتش همواره کوشیده است تا با نفوذ در دادگاه ها و مجامع حقوقی بینالمللی- جنایت ها و اقدامهای ضدانسانی اش در اقصی نقاط جهان را بپوشاند و نهادهای بینالمللی نیز- در این رابطه یا سکوت کردهاند و یا اقدام عملی نکرده اند.

اگر در ماجرای کشته شدن سه جوان مسلمان در آمریکا اتفاق مشابهی صورت میگرفت و قاتل مسلمان می بود آن وقت- غولهای رسانهای و کمپانی های خبری آمریکا و غرب چگونه با بهره گیری از رسانهها و جارو جنجال ها و هیاهوها افکار عمومی جهان را علیه مسلمانان و اسلام بر می آشفتند و بدترین اهانتها را علیه مقدسات اسلامی روا می داشتند؟
مدعیان دروغین دموکراسی و آزادی بیان و رسانههای غربی چرا در این زمینه سکوت هماهنگ پیش گرفته اند؟ این سکوت هماهنگ رسانههای غربی و مهمتر از آن- رفتارهای دوگانه و زیرپاگذاشتن استانداردهای حقوقی و بینالمللی توسط نهادهای حقوقی به چه معناست؟

مسلمانان دنیا بدانند که آمریکا در پی راه اندازی جنگی صلیبی علیه مسلمانان است. فضاسازی های گسترده رسانه ای و خبری- حضور پیاده نظام های آمریکا- مزدوران با مزد و بی مزد و جیره خواران غربی و گماشته های منطقه ای استکبار و دولت های مستبد و دیکتاتورهایی که اجازه تحرک و جنبش را باز مردم سلب کرده اند همگی در راستای سناریوی نوشته شده غرب در این زمینه است.

اما- به فضل خدای بزرگ – بیداری نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و قدرت نرم آموزه های اسلامی اکنون تا اعماق جوامع و ژرفای وجود انسانهای حقیقت جو نفوذ کرده و همچنانکه تا امروز تلاشهای مذبوحانه و حرکتهای مغرضانه نظام سلطه و دولت های دنباله روی آمریکا علیه اسلام و انقلاب اسلامی بی ثمر بوده از این پس هم با شعاع فروزان آگاهی بخشی و روشن بینی و اقبال بسیاری از اندیشه ورزان و روشنفکران و هنرمندان اروپا و آمریکا به تفکر اسلامی ره به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار