آیت الله نوری همدانی در درس خارج:

راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد ملت پای انقلاب ایستاده است و از تحریم و تهدید هراسی ندارد

حضرت آیت الله نوری همدانی با تجلیل از حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، تاکید کرد: این حضور به قدرت های زورگوی جهان ثابت کرد که ملت ایران پای انقلاب ایستاده است و از تحریم و تهدید هراسی ندارد.
کد خبر: ۴۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ - 14February 2015

راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد ملت پای انقلاب ایستاده است و از تحریم و تهدید هراسی ندارد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از حماسه آفرینی میلیونی مردم شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد.

 وی با تبیین پیام های حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تاکید کرد: پایبندی به اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و تجدید میثاق با امام و شهدا یکی از مهم ترین پیام های حضور میلیونی مردم در راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب بود.

 حضرت آیت الله نوری همدانی پیام دیگر حضور حماسه آفرین مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نمایش وحدت، همبستگی و یکدلی تمام گروه ها، قومیت ها و مذاهب دانست.

 این مرجع تقلید پیام دیگر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را خطاب به استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: این حضور به استکبار جهانی و غرب ثابت کرد که ملت ایران از تهدید و تحریم هراسی ندارد و پای حقوق حثه خود ایستاده و مقاوم است.

 حضرت آیت الله نوری همدانی بر لزوم اهتمام بیش از پیش مسؤولان جهت حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مسؤولان وظیفه دارند قدر مردم را بدانند و با تمام قوا به مردم خدمت کنند و در صدد حل مشکلات آنان برآیند.

 حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به قتل سه دانشجوی مسلمان در آمریکا اشاره کرد و با محکوم کردن این جنایت، گفت: آمریکایی ها ادعای آزادی بیان دارند اما اسلام هراسی می کنند و دست به کشتار و جنایت می زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها