واکنش سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی به اظهارات نتانیاهو:

حربه «گزینه نظامی» کهنه و زنگ‌زده است/ ایران برنده «نرمش قهرمانانه» خواهد بود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات نتانیاهو گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی‌ نام خود را در تابلوی سازمان ملل به عنوان یک جنگ‌طلب ثبت کرد.
کد خبر: ۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷ - 02October 2013

حربه «گزینه نظامی» کهنه و زنگ‌زده است/ ایران برنده «نرمش قهرمانانه» خواهد بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی اظهارات گستاخانه و تهدیدآمیز نتانیاهو نخستوزیر رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی در سازمان ملل متحد علیه ایران گفت: نتانیاهو نه تنها نام خود را به عنوان یک جنگطلب در تابلوی سازمان مللمتحد ثبت کرد بلکه با این اظهارات جز افزایش تهدید صهیونیستها چیزی به دست نیاورد.

سرلشکر فیروزآبادی سخنان نخستوزیر رژیم صهیونستی را از سر استیصال دانست و اظهار داشت: حربه گزینه نظامی، امروز کُند، کهنه و زنگزده است و بر روی میزی قرار دارد که آن میز شکسته و پایداری چندانی ندارد.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقتدار، عظمت و صلابت ملت ایران و موضع هوشمندانه نظام در موضوع «نرمش قهرمانانه» گفت: موضع انقلابی ایران اسلامی در نرمش قهرمانانه برنده این صحنه خواهد بود و ملت ایران همچنان با اقتدار بر مواضع انقلابی و پایدار خود ایستاده است.
 
وی با تبیین پیامدهای مواضع و اظهارات تهدیدآمیز و جنگطلبانه روز گذشته نتانیاهو تأکید کرد: مقاومت که امروز در جریان مبارزات، آبدیده و هوشیار شده است در این موضع از سر ترس رژیم صهیونیستی، بر آمادگی خود در سراسر منطقه میافزاید.
 
سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: حامیان سیاسی مرعوب اسرائیل غاصب در منطقه نیز امروز در وضعیت لرزان به سر میبرند.
 
عضو شورای عالی امنیت ملی در پایان با بیان اینکه «انه لا یفلح الظالمون» و «ان الله یدافع عن الذین آمنوا»، تصریح کرد: صهیونیستها که در سرزمینهای اشغالی آرامش نداشتهاند، موضع نتانیاهو بر وحشت آنها افزوده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار