سرلشکر صفوی:

برخی حاکمان کشورهای اسلامی سلاح ایثار و شهادت را بر زمین گذاشتند

مشاور عالی فرمانده کل قوا به جنگ تحمیلی اشاره و گفت: ما حامیان غربی صدام و صهیونیست‌ها را که سلاح شیمیایی در اختیارش گذاشتند شریک خون شهیدان می‌دانیم
کد خبر: ۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۹ - 03October 2013

برخی حاکمان کشورهای اسلامی سلاح ایثار و شهادت را بر زمین گذاشتند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم اختتامیه اولین همایش بینالمللی مطالعه علمی ایثار و شهادت در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

 سرلشکر سید رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در این مراسم اظهار کرد: شهادت یک عمل است نه علم.شهیدان چیزی میبینند که ما نمیبینیم و راز ماندگاری انقلاب را باید در مجاهدان فیسبیلالله جستجو کرد که اگر نبودند نه انقلاب بود نه ایران.

سرلشکر صفوی ادامه داد: روزی که برخی حاکمان کشورهای اسلامی سلاح ایثار و شهادت را بر زمین گذاشتند استعمارگران لباس ذلت به آنان پوشاندند. آنهایی که به جهاد روی نیاوردند باعث شدند فلسطین 65 سال به دست غاصبان صهیونیستی بیفتد.
 
وی به جنگ تحمیلی اشاره و اظهار کرد: ما حامیان غربی صدام و صهیونیستها را که سلاح شیمیایی در اختیارش گذاشتند شریک خون شهیدان میدانیم و همچنین کشورهایی که انواع سلاحهای غیرمتعارف را برای ضربه زدن به ایران اسلامی در زمان جنگ تحمیلی در اختیار صدام قرار دادند.
 
مشاور عالی فرمانده کل قوا  در عین حال گفت: البته استکبار جهانی از جمله آمریکا و شوروی بعدها دچار ضرباتی شدند از جمله این که شوروی سابق به 15 تکه تبدیل شد و آمریکا در افغانستان 5000 کشته داد و کویت هم که به عراق در جنگ تحمیلی کمک کرده بود به اشغال همین کشور درآمد.
 
وی اظهار کرد: پیام شهیدان آزادی بشریت از دست ظالمین است. به اعتقاد ما اساس اسلام بر صلح جهانی استوار است.
 
پیش از سخنان سرلشکر صفوی، کاوند، مدیرعامل بنیاد ستارگان گزارشی از روند برگزاری این همایش را ارائه کرد.
 
رئیس همایش بینالمللی مطالعه علمی ایثار و شهادت نیز طی سخنانی گفت: اقدامات گروهکهایی چون تکفیریها باعث ایجاد بدفهمیهایی در مورد فرهنگ ایثار و شهادت شد در حالی که ایثار و شهادت انسانیترین مفهوم در سطح بینالملل است.
نظر شما
پربیننده ها