اتحادیه بین المللی امت واحده برگزار می کند/

گردهمایی اساتید، فرهیختگان و نخبگان ملی و بین المللی در کاروان سرزمین برادری+اسامی

دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده اسامی کامل مهمانان کاروان «سرزمین برادری» که قرار است آخر این هفته مهمان اهل سنت کشور شوند را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵ - 16February 2015

گردهمایی اساتید، فرهیختگان و نخبگان ملی و بین المللی در کاروان سرزمین برادری+اسامی

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، سید سلیم غفوری دبیر این اتحادیه گفت: غلامرضا امامی، نویسنده و مترجم، ناصر برهان آزاد، مستندساز و منتقد، محمدحسین حقیقی، نویسنده و کارگردان، پوران درخشنده، نویسنده و کارگردان، مهدی زمان پور کیاسری، مستندساز و کارگردان، ماشاءالله شاهمرادی زاده، بازیگر و کارگردان، محمدحسین مهدویان، مستندساز و کارگردان، سمیه حیدری، قهرمان جودو، ناصر ابراهیمی، مربی و پیشکسوت فوتبال، امیر حاج رضایی، پیشکسوت و کارشناس فوتبال، حمید شاکرنژاد، قاری بین المللی قران کریم و آقایان فرج الله شوشتری (فرزند شهید نورعلی شوشتری) و داود کریمی (فرزند شهید عباس کریمی) به نمایندگی از خانواده معظم شهدا دیگر اعضاء کاروان های سرزمین برادری به شمار می روند.

غفوری در ادامه افزود: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود حبیب احمدزاده، نویسنده و کارگردان، حجت الاسلام دکتر محسن الویری، عضو هیات علمی دانشگاه، رضا امیرخانی، نویسنده و منتقد، دکتر علی انتظاری، مدیر گروه جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی، محمدحسین جعفریان، شاعر و مستندساز، دکتر محمدجواد حق شناس، عضو هیات علمی دانشگاه، دکتر فروز رجایی فر، پژوهشگر و فعال در حوزه بین الملل، مصطفی رحماندوست، شاعر و داستان نویس، محمدرضا شهیدی فرد، تهیه کننده و کارگردان و محمدحسین قدمی، نویسنده دیگر اعضاء این کاروان را تشکیل می دهند.

گفتنی است کاروانهای «ایران، سرزمین برادری» در روزهای پایانی این هفته به سه استان گلستان (مناطق شرقی استان)، کردستان و سیستان و  بلوچستان سفر میکند. «دیدار رودررو با مردم»، «گفت وگو با علما، نخبگان و هنرمندان مؤثر سه استان کردستان، گلستان و سیستان وبلوچستان»، «تجلیل از فعالان عرصۀ وحدت» و ... برخی از برنامههای این سفر سه روزه را تشکیل میدهد.
 

انتهای پیام/ح

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار