رییس جمهور به راهیان نور می‌رود؟

سرهنگ نادر ادیبی در نشست خبری عملیات راهیان نور کشور در استان خوزستان با اعلام خبر جلسه شورای سیاستگزاری راهیان نور کشور با رییس جمهوری و مراجه عظام تقلید از دکتر حسن روحانی دعوت کرد تا در نوروز امسال، سفری به مناطق جنگی در خوزستان داشته باشد.
کد خبر: ۴۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ - 16February 2015

رییس جمهور به راهیان نور می‌رود؟

به گزارش دفاع پرس، سرهنگ نادر ادیبی در نشست خبری عملیات راهیان نور کشور در استان خوزستان با اعلام خبر جلسه شورای سیاستگزاری راهیان نور کشور با رییس جمهوری و مراجع عظام تقلید از دکتر حسن روحانی دعوت کرد تا در نوروز امسال، سفری به مناطق جنگی در خوزستان داشته باشد.

نشست خبری عملیات راهیان نور کشور اسفند 93 و فروردین 94 در ستاد راهیان نور کشور با حضور سرهنگ نادر ادیبی، دبیر ستاد راهیان نور کشور و معاونانش برگزار شد و تعداد زیادی از خبرنگاران در آن حضور داشتند. ادیبی در این نشست به اهداف برگزاری راهیان نور در کشور پرداخت و دیدار با مقام معظم رهبری در 26 اسفند سال گذشته را نقطه عطفی در این حرکت بزرگ تربیتی و فرهنگی در کشور دانست.

در این نشست شعار امسال راهیان نور با عنوان «ما می توانیم» با حضور آقایا فرزانه، عیوضی و پوریان رونمایی شد. همچنین از تصاویر شهدای شاخص راهیان نور امسال نیز رونمایی شد.

دبیر راهیان نور کشور به ایجاد دبیرخانه اجرای فرامین رهبری در مورد راهیان نور اشاره کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از فرامین معظم له اجرایی شده و بخشی از آن هم در حال پیگیری و اجرا است.

ادیبی استان های زمینی مرتبط با عملیات راهیان نور را شامل خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی برشمرد و گفت: راهیان نور دریایی هم در استان های هرمزگان و بوشهر راه انداری شده تا از این طریق، با تهاجمات استکبار جهانی به مرزهای دریایی کشورمان آشنا شویم.

سرهنگ ادیبی 48 درصد زائران راهیان نور را از آقایان و 52 درصد را از بانوان دانست و گفت: 80 درصد زائران را جوانان 15 تا 35 سال تشکیل می دهند.

ادیبی بیش از 95 درصد از عملیات راهیان نور را در قرارگاه سپاه و بسیج دانست و از سایر قرارگاه ها اعم از ارتش، نیروی انتظامی، صدا و سیما، جهاد سازندگی و ستاد راهینا نور حوزه های علمیه تشکر کرد.

دبیر ستاد راهیان نور کشور به حضور 25هزار خادم در مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و گفت: 86 درصد از این خادمان تحصیلات کارشناسی و بیشتر دارند و در دوره های 10 تا 12 روزه در مناطق عملیاتی حاضر شده و به زائران شهدا خدمت خواهند کرد.

 

منبع:مشرق

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار