انقلابیون بحرینی:

اعتصاب سراسری در بحرین حماسه‌ای انقلابی و مردمی بود

نیروهای انقلابی بحرینی اعتصاب سراسری سه روزه به مناسبت سومین سالگرد انقلاب این کشور را حماسه‌ای انقلابی – مردمی علیه سرکوبگری رژیم آل خلیفه توصیف کردند.
کد خبر: ۴۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ - 16February 2015

اعتصاب سراسری در بحرین حماسه‌ای انقلابی و مردمی بود

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری منامه پست، نیروهای انقلابی بحرین در بیانیه مشترک خود تاکید کردند: اعتصاب سراسری موفقیت بزرگی به همراه داشت و به منزله حماسهای انقلابی بود که پایداری همه اقشار ملت بحرین علیه رژیم آل خلیفه را به تصویر کشید.

این بیانیه افزود: این اعتصاب همچنین خطوط مرحله آینده را با ورود انقلاب به پنجمین سال خود«سال پایداری و مقاومت» ترسیم کرد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جریان عمل اسلامی، جنبش خلاص، جنبش آزادگان بحرین، جنبش حق و جریان وفاداری اسلامی در این بیانیه مشترک افزودند: انقلاب مردمی بحرین در مسیر یک تحول ویژه حرکت می کند و انقلاب به اعتراضات منطقه ای محدود نشد بلکه در مسیر برگزاری مراسم و برنامههای مرکزی و بزرگ و سپس جنبش انقلابی و مردمی گسترده حرکت کرد که این همان شالوده انقلاب 14 فوریه است.

این بیانیه از برملا شدن همدستی کشورهای غربی و آمریکا در سرکوب جنبش مردمی انقلاب بحرین سخن گفت و فاش کرد: نقشه ای برای از بین بردن انقلاب مردم و خواست های آنها در دستیابی به آزادی، کرامت، استقلال و حق تعیین سرنوشت وجود دارد.

این بیانیه همچنین از سکوت شرم آور جامعه بین المللی و اکتفا کردن به مشاهده صحنههای نقض حقوق ملت بحرین و حمایت و پوشش سیاسی این کشورهای همدست و خیانتکار به ارزشهای عدالت، آزادی و حقوق بشر سخن گفت.

نیروهای انقلابی بحرین با ستایش از زندانیان سیاسی تاکید کرد: گزینه های مردم و نیروهای زنده و پویای آنها برای آزادی زندانیان مشروع و قانونی و تمام عیار است و باید در اندیشه رهایی دادن این زندانیان از زندانها و شکنجه گری رژیم آل خلیفه و دادگاههای ناعادلانه باشیم.

این بیانیه با تجدید پیمان با انقلاب 14 فوریه بحرین، خواستار آمادگی مردم برای مراحل بزرگ آینده به منظور سرنگون کردن رژیم بحیرن و ساختن یک نظام سیاسی جدید براساس نتایج همه پرسی مردمی شد که ماه نوامبر گذشته در بحرین برگزار گردید.

روز شنبه مصادف با 14 فوریه چهارمین سالروز انقلاب مردمی بحرین بود که مردم و نیروهای مخالف بار دیگر با حضور گسترده در خیابانها و شرکت در اعتصاب سراسری بر دستیابی به حقوق مشروع خویش تاکید کردند.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار