مدیر کل تربیت بدنی نیروی انتظامی خبر داد:

رزمایش 110 هزار نفری دفاع شخصی در سراسر کشور برگزار می شود

سردار گلمکانی از رزمایش 110 هزار نفری دفاع شخصی، مسابقات تیراندازی مسئولان کشوری و لشگری، همایش راهپیمایی در استان همدان، مسابقه موتور سواری واتومبیل رانی در هفته نیروی انتظامی خبرداد و گفت: این هفته فرصت خوبی برای تعامل بیشتر بین پلیس و مردم است تا آنان پلیس را در کنار خود بیشتر احساس کنند.
کد خبر: ۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸ - 03October 2013

رزمایش 110 هزار نفری دفاع شخصی در سراسر کشور برگزار می شود

 سردار ابوالفضل گلمکانی، مدیر کل تربیت بدنی نیروی انتظامی در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس به تشریح برنامه های ورزشی هفته ناجا پرداخت و اظهار داشت: اولین برنامه ما برگزاری همایش کوهپیمایی در ارتفاعات "توچال" تهران است که کلیه فرماندهان انتظامی نیز در استان ها و شهرستان های تابعه در ارتفاعات حوزه استحفاظی خودشان این برنامه را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: در روز جمعه 12 مهرماه همایش پیاده روی کلیه کارکنان نیروی انتظامی در مجموعه ورزشی آزادی تهران و همزمان هم در سطح کشور برگزار می شود.

رزمایش 110 هزار نفری ورزشهای رزمی و دفاع شخصی

سردار گلمکانی تصریح کرد: از دیگر برنامه های این هفته برگزاری رزمایش 110 هزار نفری ورزشهای رزمی و دفاع شخصی است که در روز شنبه سیزدهم همزمان با مراسم با شکوه صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی در تهران وسراسر کشور صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در جهت تعامل پلیس با مردم ورزش صبحگاهی در "پارک لاله" و همزمان در بوستان های سراسر کشور اجرا می شود، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی بازنشستگان و جانبازان در سراسر کشور از دیگر برنامه های مفرح ناجا در این هفته می باشد.

وی اضافه کرد: بازنشستگان در ورزشهای کوهپیمایی، شنا و دارت وجانبازان نیز دررشته های ویلچر رانی، دارت و تفنگ بادی به مصاف هم خواهند رفت.

مسابقات تیراندازی بین مسئولان کشوری و لشگری

این مقام انتظامی با اشاره به برگزاری مسابقات نیروهای مسلح در کلیه یگان ها واستان های انتظامی سراسر کشور، گفت: مسابقات تیراندازی بین مسئولان کشوری و لشگری در طول هفته ناجا از برنامه های جذاب این هفته می باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر استان نیز با توجه به امکانات و پتانسیل خود برنامه جشنواره های فرهنگی و ورزشی به ویژه رشته های ورزشی بومی محلی را در طی هفته ناجا برگزار می کند.

مدیر کل تربیت بدنی ناجا یکی از برنامه های ویژه این هفته را همایش راهپیمایی در استان همدان عنوان کرد و افزود: با هماهنگی فدراسیون ورزشهای همگانی روز جمعه 19 مهرماه مردم خونگرم همدان میزبان همایش راهپیمایی خواهند بود که مسئولیت این روز به نیروی انتظامی محول شده است. تا از این طریق پلیس در کنار مردم تعامل خوبی را ایجاد کند.

وی افزود: این ویژه برنامه در شبکه 3 سیما به صورت مستقیم در برنامه "صبح و نشاط" با حضور گسترده مردم عزیز همدان ارائه خواهد شد.

مسابقه موتور سواری واتومبیل رانی

دکتر گلمکانی از مسابقه موتور سواری واتومبیل رانی در هفته ناجا خبر داد وگفت: در مجموعه ورزشگاه آزادی قهرمانان پلیس اعم از "یگان ویژه  و راهور" برنامه های بسیار پر هیجان خود به را نمایش عموم خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری این برنامه ها به دنبال افرایش روحیه نشاط  و استقامت در ماموران پلیس هستیم، گفت: مسابقات دوچرخه سواری توسط "همیاران پلیس" به صورت ویژه در "آبشار تهران" واقع در انتهای اتوبان شهید همت اجرا خواهد شد.

تجلیل از پیشکسوتان ورزشی جهانی  ناجا

سردار ابوالفضل گلمکانی خاطرنشان کرد: 10  نفر از قهرمانان ملی المپیک و جهانی در رشته های مختلف که جزء پیشکسوتان ناجا هستند به ترتیب: "عباس زندی" ( قهرمان جهان وپهلوان کشور)، "ناصر گیلکی" ( قهرمان کشتی جهان)، "منصور مهدی زاده" ( قهرمان جهان پهلوان کشور)، "محمد علی صنعت کاران" ( قهرمان جهان وپهلوان کشور)، "علی والی" ( مدال وزنه برداری)، "ابوالقاسم میری" (مدال المپیک آسیایی)، "میرحسین عباسی" ( قهرمان ارتش های جهان)، "جواد میر باغبان" ( قهرمان پلیس های جهان)، "ربیع توکلی" ( قهرمان پلیس های جهان) و "محسن رشیدی" ( قهرمان پلیس های جهان) در مجموعه ورزشی آزادی در مراسم همایش پیاده روی خانوادگی توسط  سردار فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  تجلیل می شوند.

مدیر کل تربیت بدنی نیروی انتظامی در پایان گفت: برنامه هایی که در طول این هفته در داخل پارک ها، میادین و شهرها برگزار می شوند همه آنها گویای این است که پلیس ضمن خدمتگذاری به مردم می تواند در برنامه های ورزشی مفرح نیز در خدمت آنها باشد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های ورزشی ما در راستای ایجاد نشاط و شادی در کنار مردم است تا مردم بدانند پلیس هم از خودشان است.

نظر شما
پربیننده ها