ادعای جدید نتانیاهو:

موشک های ایران به آمریکا خواهد رسید/ برنامه موشکی ایران فراتر از اسرائیل است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راستای سیاست های ایران هراسانه خود گفت ایران در حال ساخت موشک هایی است که برد آنها به امریکا نیز خواهد رسید.
کد خبر: ۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵ - 04October 2013

موشک های ایران به آمریکا خواهد رسید/ برنامه موشکی ایران فراتر از اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "رویترز"، در حالی که نگرانی های گسترده ای از امکان به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران با کشورهای غربی در میان صهیونیست ها ایجاد شده است، بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با یک شبکه تلوزیونی امریکایی و با هدف معرفی ایران به عنوان یک تهدید امنیتی برای امریکا و دیگر کشورهای غربی گفت با تداوم برنامه موشکی ایران، برد موشک های آن به امریکا نیز خواهد رسید.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این رابطه مدعی شد: "ایران در حال ساخت موشک های بالستیک بین قاره ای است که برد آنها به امریکا نیز خواهد رسید".

این مقام صهیونیستی همچنین در مصاحبه با شبکه CBS امریکا و با هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی امنیتی برای این کشور افزود: "آنها (ایران) برنامه موشکی خود را برای ما (اسرائیل) توسعه نمی دهند؛ آنها با آنچه هم اکنون دارند می توانند ما را هدف قرار دهند؛ شما (امریکا) هدف آنها برای ساخت این موشک ها می باشید".

نتانیاهو که برای شرکت در نشست سالانه سازمان ملل در نیویورک به سر می برد در روزهای اخیر با هدف ایجاد موجی جدید از ایران هراسی در میان دولتمردان امریکایی و دیگر کشورهای غربی اتهامات گذشته علیه کشورمان را بارها تکرار کرده است.

وی که هدف اصلی خود در سفر به نیویورک را مقابله با دیپلماسی فعال کشورمان و ایجاد موج جدیدی از ایران هراسی در میان دولت های غربی قرار داده است، با تکرار اتهامات علیه کشورمان بیان کرد ایران در پی ساخت موشک های دوربرد برای حمل سلاح هسته ای است و با این امر می تواند تمام دنیا را مورد تهدید قرار دهد.

شایان ذکر است در حالی مقامات صهیونیستی اتهامات گذشته علیه ایران را همواره تکرار می کنند که ایران نیت واقعی خود مبنی بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای را نشان داده و خود رژیم صهیونیستی نیز با تعقیب ساخت سلاح های کشتار جمعی عدم پایبندی خود به موازین و معاهدات بین المللی را تکرار نموده است.

نظر شما
پربیننده ها