بشار اسد؛

ترکیه متحمل بهای سنگینی برای حمایت از شورشیان سوریه خواهد شد

رئیس جمهور سوریه با اشاره به حمایت ترکیه از شورشیان سوریه در مبارزه علیه دولت وی بیان کرد ترکیه متحمل بهای سنگینی خواهد شد و در آینده شاهد فعالیت گروه های تروریست علیه ترکیه خواهیم بود.
کد خبر: ۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰ - 04October 2013

ترکیه متحمل بهای سنگینی برای حمایت از شورشیان سوریه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "رویترز"، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مصاحبه شب گذشته خود با یکی از شبکه های تلوزیونی ترکیه با اشاره به حمایت ترکیه از شورشیان و گروه های تروریستی سوریه هشدار داد در آینده شاهد فعالیت این گروه های علیه ترکیه خواهیم بود و ترکیه بهای حمایت از شورشیان را پرداخت خواهد کرد.

بشار اسد در سخنان خود با توصیف اردوغان نخست وزیر ترکیه به عنوان فردی متعصب بیان داشت در حالی ترکیه اجازه استفاده تروریست ها از خاکش برای عملیات علیه مردم و ارتش سوریه را می دهد که در آینده پیامد آن را خواهد دید.

بشار اسد در این رابطه افزود: "شورشیان و گروه های شورشی مانند عقرب می باشند و ترکیه نمی تواند تا پایان از آنها به عنوان ابزاری علیه دولت کنونی سوریه استفاده نماید و در آینده شاهد فعالیت آنها علیه ترکیه و ضربات آنها علیه این کشور خواهیم بود".

رئیس جمهور سوریه همچنین گفت در آینده نزدیک شاهد تاثیرگذاری تروریست ها بر امنیت سوریه خواهیم بود و این امر بها و هزینه سنگینی برای ترکیه خواهد داشت.

گفتنی است در حالی از زمان آغاز بحران سوریه ترکیه حمایت های متعدد خود از شورشیان را ادامه می دهد که در ماه های اخیر و با گسترش نفوذ گروه های تندرو مانند النصره در نقاط مرزی سوریه و ترکیه تهدیداتی از سوی این گروه ها علیه مناطق مرزی ترکیه مطرح شده است و احتمال جدی شدن این تهدیدات در آینده نیز وجود دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار