مجید مجیدی:

امیدوارم فیلم "محمدرسول الله(ص)" شروع نهضت و جریانی در حوزه تاریخ اسلام باشد

کارگردان فیلم فاخر "محمد رسول الله(ص)" گفت: امیدوارم فیلم محمد رسول الله(ص) شروع نهضتی در حوزه تاریخ اسلام باشد چرا که معتقدیم راه برون رفت از دنیای امروز سیره مقدس اهل بیت(ع) و پیامبر عظیم الشان(ص) است.
کد خبر: ۴۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵ - 21February 2015

امیدوارم فیلم

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی با حضور عوامل فیلم و خانواده ستاد کل نیروهای مسلح در سینما فرهنگ اکران شد و مورد استقبال حضار قرار گرفت.

سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه، سردار سرلشکر دکتر "غلامعلی رشید" جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر "محمد باقری" معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح و جمع کثیری از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح مهمانان این برنامه بودند.

در ابتدای این مراسم "محمود عاطفی" رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، فیلم محمد رسول الله(ص) را یکی از بهترین و ماندگارترین آثار تاریخ سینمای ایران برشمرد و برای ادامه تولید این گونه آثار هنری ابراز امیدواری کرد.

در ادامه مجید مجیدی پشت تریبون رفت و ضمن برشمردن مشکلات متعدد و بیشماری که برای تولید این فیلم بر سر راه وی و عوامل تولید قرار گرفته بود از مسئولین و اهالی سینما خواست تا بسترهای لازم برای ادامه تولید این گونه آثار هنری را فراهم کنند و شرایطی را به وجود بیاورند که هنرمندان سینما بتوانند زندگی پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) را از زوایای مختلف و دیدگاههای متنوع مورد بررسی قرار دهند.

وی تصریح کرد: خداوند این توفیق را به بنده داد که صاحب اثری باشم که به نام مقدس پیامبر مهربانیهاست. این فیلم محصول تلاش 8 سال عوامل تولید بود. تلاش ما این بود که قطرهای از اقیانوس بیکران مهربانی و خوبیهای حضرت رسول را به نمایش درآوریم.

مجیدی لطف و عنایت ذات حق، پیامبر عظیمالشأن(ص)  و نیتهای پاک و خالص را عوامل موفقیت در تولید این اثر فاخر دانست و تصریح کرد: به هر حال به دعاهای شما عزیزان محتاج هستیم، این عرصه، عرصه سختی است من بارها گفتهام ورود به این عرصه مصداق جهاد فرهنگی است. کار در خصوص پیامبر عظیمالشأن و ائمه اهل بیت(ع) در دنیای امروز یک جهاد فرهنگی است و غافلان انگشت اتهام به سوی ما میگیرند و بحث بودجه را مطرح میکنند.

این کارگردان مطرح سینمای ایران ادامه داد: در دنیایی که بودجههای میلیاری صرف کارهای باطل می شود ما تلاش کردیم نه به عنوان یک اثر سینمایی بلکه به عنوان یک نهضت و جریان این کار را شروع کنیم. برای همین ما یک شهرک سینمایی ساختیم که حداقل ۳۰ سال این سازه باقی خواهد ماند و امکاناتی وارد کردیم که این ها پشتوانههای این جریان خواهد شد.

کارگردان فیلم فاخر محمد رسول الله(ص) ادامه داد: امیدواریم فیلم محمد رسول الله(ص) شروع نهضتی در حوزه تاریخ اسلام باشد. چرا که معتقدیم راه برون رفت از دنیای امروز سیره مقدس اهل بیت(ع) و به خصوص پیامبر عظیم اشان(ص) است.

مجیدی افزود: دعا کنید که این فیلم مقدمهای برای شروع یک جریان عظیم و بزرگ باشد، قطعا راه سختی را در پیش رو داریم ولی همانطور که وعده الهی است، علیرغم تبلیغات دشمنان حقیقت و نور خدا هیچ گاه خاموش نخواهد شد.

وی در پایان به وعدههای الهی اشاره کرد و گفت: شاهدیم که بعد از ۱۴۰۰ سال نه تنها این نور خاموش نشده است بلکه هر روز به تعداد مسلمانان جهان افزوده میشود.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار