5 اسفند در حوزه هنری برگزار می‌شود

اختتامیه «من زنده‌ام» با حضور حاتمی‌کیا و حداد عادل

اختتامیه اولین دوره از مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «من زنده‌ام » 5 اسفند در حوزه هنری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ - 23February 2015

اختتامیه «من زنده‌ام» با حضور حاتمی‌کیا و حداد عادل

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، در اختتامیه اولین دوره از مسابقه «کتاب و زندگی » که با محوریت کتاب «من زندهام» برگزار می شود، چهرههایی از جمله دکتر غلامعلی حداد عادل، حجت الاسلام ابوترابی، ابراهیم حاتمی کیا، حجت الاسلام علی شیرازی،حجت الاسلام زائری، حجت الاسلام شهاب مرادی و جمعی دیگر از چهره های سیاسی، فرهنگی و هنری حضور خواهند داشت.

در این مراسم غلامعلی حداد عادل، حجه الاسلام ابوترابی و معصومه آباد سخنرانی خواهند کرد و میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گزارشی به نحوه و چگونگی برگزاری این مسابقه خواهد پرداخت.

اولین دوره از مسابقات سراسری کتابخوانی «کتاب و زندگی » از اول محرم امسال (چهارم آبانماه) آغاز شد و  تا 19 دی - 17 ربیع الاول مصادف با  میلاد پربرکت پیامبر اسلام (ص ) مهلت داشت .پیش از این و در 19 بهمن قرعه کشی 370 نفر از برندگان سکه طلا و سفر به عتبات و کارت های هدیه انجام شد و برگزیدگان مشخص شدند. در اختتامیه جشنواره برندگان جوایز اصلی مشخص خواهند شد ( اسامی این برگزیدگان قرعه کشی اول در سایت کتاب و زندگی به آدرس   http://ketabzendegi.ir/ قابل مشاهده است.)

لازم به ذکر است 70 هزارنفر  در اولین دوره این مسابقات با محوریت کتاب «من زندهام» شرکت کردند. تاکنون بیش از 175 چاپ از این کتاب با شمارگان 350 هزار جلد، از سوی انتشارات بروج به بازار عرضه شده است.

بنابر این گزارش اختتامیه اولین دوره این مسابقات با محوریت کتاب «من زنده ام» نوشته خانم معصومه آباد سه شنبه پنجم اسفند در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار