مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

ادامه دادن راه شهدا مهمترین وظیفه انسان‌هاست

مدیرکل، اعضای شورا و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی با تعدادی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان فردوس با هدف پاسداشت خون شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۴۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵ - 25February 2015

ادامه دادن راه شهدا مهمترین وظیفه انسان‌هاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در این دیدار با تاکید براینکه باید فرهنگ شهدا را در عمل جلو ببریم، افزود: آنچه در زندگی هر انسانی مهمترین چیز است ادامه دادن راه شهدا است و باید در این مسیر بیشترین تلاش را انجام دهیم.

وی  با بیان اینکه امروز دنیا عاشق فرهنگ متعالی انقلاب است، اظهار داشت: توسعه ارزشهای اسلامی که در قالب بیداری اسلامی امروز در دنیا بوقوع پیوسته و منطبق با فطرت انسانها و جهان بینی الهی است بدون شک مرهون حضور مردم در صحنه و خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است.

حجت الاسلام و السملمین معصومی خانواده شهدا را چشم و چراغ این مملکت دانست و بیان داشت: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و همچنین خانوادههای ایشان داریم.

شایان ذکر است در پایان هر دیدار، هدیهای به رسم یادبود، از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی تقدیم خانوادههای شاهد و ایثارگر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار