نمایشی از جنایات رژیم صهیونیستی+عکس

گروهی از جوانان و هنرمندان لبنانی و فلسطینی اقدام به برپایی نمایشگاه جالبی برای نشان دادن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با عنوان غزه از A تا Z کردند.
کد خبر: ۴۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱ - 24February 2015

نمایشی از جنایات رژیم صهیونیستی+عکس

به گزارش دفاع پرس، جوانان و هنرمندان لبنانی و فلسطینی در بیروت پایتخت لبنان با همکاری وزارت فرهنگ این کشور و نیز روزنامه السفیر لبنان نمایشگاهی از تابلو های اینفوگرافی که با استفاده از حروف الفبا و اعداد تهیه شده بود، کرده اند.

در این نمایشگاه که با توجه به نوآوری و بداعت آن مورد توجه شهروندان لبنانی قرار گرفته است، حجم جنایات انجام شده توسط رژیم صهیونیستی در دوره جنگ غزه مورد توجه قرار گرفته است.

«عماد مختار» روزنامه نگار و هنرمند لبنانی که مسئولیت این نمایشگاه را برعهده دارد، هدف از این نمایشگاه را واکنشی به سیاه نمایی های اروپا و آمریکا از جهان اسلام و عدم توجه به جنایاتی دانست که نسبت به فلسطینی ها در غزه اتفاق افتاده است.

وی افزود: در این نمایشگاه سعی کرده ایم تا آن چنان که رسانه های غربی نشان می دهند، تنها به تعداد خانه هایی که از بین رفته اند، اشاره نکنیم، بلکه عمق فاجعه انسانی ایجاد شده در این منطقه را نشان دهیم. در این شهر تنها خانه ها تخریب نشدند، بلکه جمعیت بالایی از انسان ها کشته و زخمی شدند و کودکان فراوانی یتیم شده و یا کشته شدند.

وی ادامه داد: اصلی ترین هدف این نمایشگاه دادن پیامی انسانی از شرق به غرب است. خلاصه کلام آن است که غرب در این موضوع مقصر و کم کار است.











 

منبع:ابنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار