اعزام جمعی از طلاب و دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب

در هفتمین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان نور ولایت شهرداری تهران، جمعی از طلاب در قالب سه کاروان 450 نفره عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.
کد خبر: ۴۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷ - 24February 2015

اعزام جمعی از طلاب و دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس سردار جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور منطقه 20 شهرداری تهران که امروز عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند با اعلام خبر فوق گفت: تمام تلاش و مساعی دست اندر کاران باغ موزه دفاع مقدس  بر این است که نسل جوان و نوجوان را با ارزش ها و معارف دفاع مقدس آشنا نماید که یکی از راهکارهای این مهم اعزام آنان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می باشد.

مشاور شهردار تهران افزود: در این مرحله از اعزام جمعی از دانشجویان دانشگاه های شهر تهران در قالب دو کاروان توسط شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس اظهار داشت: در این مرحله از اعزام برای هر اتوبوس علاوه بر راوی یک روحانی در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است بدرقه کاروان راهیان نور منطقه 20 شهرداری تهران صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، سردار جواد خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس ، اردشیر آل عوض معاون بازرسی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، سید مهدی  طباطبایی معاون فرهنگی و هنری باغ موزه دفاع مقدس و مسئول اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران و منصور کتانباف شهردار منطقه 20 برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها