صبح امروز صورت گرفت؛

ارائه طرح «پهپاد رزمی» و «شکاری نیمه‌سنگین» نهاجا خدمت فرمانده معظم کل قوا

صبح امروز گزارشی از طرح پهپاد رزمی و شکاری نیمه‌سنگین نیروی هوایی ارتش خدمت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ارائه شد.
کد خبر: ۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱ - 05October 2013

ارائه طرح «پهپاد رزمی» و «شکاری نیمه‌سنگین» نهاجا خدمت فرمانده معظم کل قوا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حضرت امام خامنهای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری در هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش حضور یافته و به بیان سخنان مهمی پرداختند.

پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، امیر خلبان حسن شاهصفی فرمانده نیروی هوایی ضمن خیر مقدم، گفت: در دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی، ضمن آموزش فناوریها و علوم جدید، آموزش معارف دینی و اعتقادی نیز از برنامههای اصلی است.
 
وی با اشاره به طرح های راهبردی و بومی و نصب انواع شبیهسازها در نیروی هوایی تأکید کرد: نیروی هوایی ارتش با تقویت توان دفاعی و بازدارندگی خود، در آمادگی کامل برای صیانت از مرزهای هوایی و آسمان جمهوری اسلامی ایران، بسر میبرد.
 
در ادامه این مراسم همچنین امیر بخشنده فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گزارشی از برنامههای آموزشی و پژوهشی دانشگاه هوایی شهید ستاری بویژه طرح پهپاد رزمی و طرح شکاری نیمه سنگین ارائه کرد.
گفتنی است نیروهای مسلح کشورمان به همت متخصصین داخلی در حوزه ساخت و فنآورهای پهپادی جزو چند کشور اول جهان محسوب میشوند که در این راستا چندین نوع هواپیمای بدون سرنشین در حوزههای رزمی، شناسایی و جمع آوری اطلاعات تولید شده و در خدمت نیروهای مسلح کشورمان است.
 
همچنین جمهوری اسلامی ایران با طراحی و ساخت هواپیماهای جنگنده صاعقه، آذرخش و قاهر 313 امروز در زمره معدود کشورهای دارای این  توانمندی به حساب میاید.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار