رئیس دبیرخانه مدیریت جهادی در گفت و گو با دفاع پرس مطرح کرد

برگزاری گردهمایی مدیریت جهادی در 11 اسفندماه / برپایی پنل تخصصی دفاع مقدس

مهدی شایسته اصل با اشاره به برگزاری گردهمایی مدیریت جهادی با حضور سرداران دفاع مقدس در 11 اسفندماه برپایی پنل های تخصصی دفاع مقدس را از جمله برنامه های این گردهمایی دانست.
کد خبر: ۴۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵ - 28February 2015

برگزاری گردهمایی مدیریت جهادی در 11 اسفندماه / برپایی پنل تخصصی دفاع مقدس

مهدی شایسته اصل رییس دبیرخانه دائمی مدیریت جهادی در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، گفت: همایش سراسری مدیریت جهادی در روز دوشنبه 11 اسفندماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

شایسته هدف از برگزاری این همایش را تئوریزه کردن ادبیات مدیریت جهادی دانست و افزود: تولید ادبیات علمی و تخصصی اعم از کتب دانشگاهی، علمی، مقالات و تجربه نگاری و مستند سازی اطلاعاتی که در حوزه های دفاع مقدس، جهاد سازندگی و جهاد علمی در موسسه هایی چون رویان از جمله اهداف ما است.

وی با اشاره به مهمانان شرکت کننده در این مراسم گفت: سعی کردیم اساتید صاحبنظران و پیشکسوتان مدیریت جهادی را در حوزه های مختلف دعوت کنیم و منحصر به قشر خاصی نباشیم. همچنین رویارویی نسل جدید با نسل گذشته این عرصه که موفق بودند نیز همراه با پنل تخصصی خواهیم داشت. از اهداف دیگر گردهمایی برای سال آینده شناختن بهتر اعضا و عمیقتر کردن کارهاست.

رئیس دبیرخانه دائمی مدیریت جهادی بیان کرد: از محورهای کار دبیرخانه در تحقق گفتمان سازی مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت جهادی است تا بتوانیم ان را به عنوان گفتمانی غالب مطرح کنیم و موج آن تنها به شعار نباشد و افق های ده و بیست ساله را تسیم کنیم.

شایسته با تاکید بر اینکه اهداف این گردهمایی اجرایی شدن مقاله و کتاب نیست ادامه داد: این گردهمایی سنگ بنایی برای مدریت دانشگاهی به ویزه تحصیلات تکمیلی و دکترا است تا اگر خواستیم ادبیان مقاومت جهادی را توضیح دهیم تعریف واحدی داشته باشیم و بتوانیم آن را به عنوان مدیریت بومی به جامعه بین الملل معرفی کنیم. تا خدایی نکرده با از دست دادن یک نسل از جهادگران شاهد نداشتن ادبیات تئوری مستند و علمی از مدیریت جهادی نباشیم.

وی به برخی برنامه های این گردهمایی اشاره کرد و افزود: یکی از بخش های برنامه حضور خانواده شهدای دفاع مقدس و عرصه های علمی و هسته ای هستند و نیز از خانواده یکی از جانبازان اعصاب وروان دفاع مقدس نیز تقدیر خواهد شد تا نشان دهیم جهاد اصلی را به صورت عملیاتی این عزیزان انجام دادند.

رئیس دبیرخانه دائمی مدیریت جهادی برپایی پنل تخصصی دفاع مقدس را از جمله برنامه های ویژه این گردهمایی دانست و گفت: در این پنل سرداران دفاع مقدس عرصه مدیریت جهادی در دفاع مقدس را شرح می دهند تا سال ابنده بتوانیم این پنل را به صورت ماهانه  در عرصه های مختلف برگزار کنیم.

شایسته در پایان بیان کرد: برنامه از ساعت 8 صبح تا نماز ظهر با کنفرانس علمی و پنل دفاع مقدس آغاز می شود و از ساعت 2 تا 5 سخنرانی و اهدای جوایز را داریم. همچنین ارائه کتب و مقالات و تطبیق الگوهای موفق کشورهای جنوب شرقی نیز از بخش های دیگر مراسم خواهد بود. همچنین جوایزی در بخش خانواده شهدای جهادگر، برگزیده طرح ها و پروژه های کلانشهر ها با حضور 22 استان، مقالات علمی تخصصی، نفرات برتر در حوزه مدیریت جهادی و شهروندی در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها