دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خبر داد

بهره برداری از فاز اول مجتمع فرهنگی تربیتی شهیده مریم فرهانیان آبادان درروز ملی راهیان نور

همزمان با فرارسیدن 20 اسفند، روز ملی راهیان نور فاز اول مجتمع فرهنگی تربیتی شهیده مریم فرهانیان آبادان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵ - 01March 2015

بهره برداری از فاز اول مجتمع فرهنگی تربیتی شهیده مریم فرهانیان آبادان درروز ملی راهیان نور

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس سردار یعقوب سلیمانی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اعلام این خبر اظهار داشت: مجتمع فرهنگی تربیتی شهیده مریم فرهانیان در آبادان، محل اسکان و تغذیه زائران راهیان نور خواهر است که همزمان با روز ملی راهیان نور فاز اول آن به بهره برداری می رسد و زائران خواهر می توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: جزئیات بیشتر در خصوص ظرفیت این مجتمع فرهنگی تربیتی در روز ملی راهیان نور اطلاع رسانی می شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه شهدا میزبان زائران راهیان نور هستند، ابراز داشت: همه توان خود را باید برای توسعه راهیان نور بگذاریم، چرا که ارزش، نور و معنویت راهیان نور به دلیل میزبانی شهداست.

وی با بیان اینکه از لحاظ محتوایی در سال جاری اقدامات خوبی در مناطق عملیاتی و مراکز اسکان زائران و یادمانها و ... انجام شده است، افزود: 15 مهرماه امسال اعزام دانشآموزان به مناطق عملیاتی آغاز شده است و هر روز شاهد حضور کاروان های راهیان نور دانش آموزی در یادمان های دفاع مقدس هستیم.

وی بیان داشت: سفرهای راهیان نور موجب می شود تا بخشی از اهدافی که ما در مقابله با تهاجم فرهنگی داریم تامین شود و با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان جایگاه خویش را بهتر بدانند و قوی تر عمل کنند.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس تکهای از تاریخ اسلامی شیعی مردم ایران است که به فرهنگ غنی گذشته تکیه دارد و بازگویی این رویداد می تواند غیرت دینی جوانان را تشدید کند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در پایان اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس افرادی بودند که تمامی هستی خود را فدا کردند و در صحنه غیرت ملی و دینی خوش درخشیدند و قهرمانان تاریخی ایران شدند که سفرهای راهیان نور موجب شده است تا از این لحاظ از قهرمانان این دوران تجلیل و تقدیر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار