با حضور مجتهدزاده

گردهمایی اعضای جامعه زینب (س) استان اصفهان برگزار شد

گردهمایی اعضای جامعه زینب(س) استان اصفهان با حضور مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ - 01March 2015

گردهمایی اعضای جامعه زینب (س) استان اصفهان برگزار شد

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس جامعه زینب تنها تشکل سیاسی فرهنگی زنان استان اصفهان است و هر ساله به مناسبت تولد حضرت زینب(س) جشن و یا همایشی علمی فرهنگی برگزار می کند.

جشن امسال این تشکل، حول محور نقش مدیریتی زنان با تاسی به حضرت زینب(س) برگزار شد و در این راستا خانم سلیحی، مدیر دفتر امور زنان و خانواده سازمان صدا و سیما و همسر شهید دکتر لبافی نژاد که دبیر جامعه زینب (س) اصفهان نیز است، از مجتهد زاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به عنوان زنی انقلابی و مدیری موفق دعوت به عمل آورد.

مجتهدزاده در آغاز سخنرانی خود با اشاره به تاریخ نقش آفرینی زنان در نقاط و زمانهای مختلف، این نقش را سرنوشت ساز دانست و با بهره گیری از بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مبنی بر این که زنان ایرانی الگوی متفاوت از شرق و غرب ارائه نمودند، افزود: یک مصداق این امر تفاوت زنان ایرانی با سایر زنان کشورهای شرق آسیا این است که زنان ایرانی هم در دوران انقلاب و هم دفاع مقدس از حضرت زهرا و زینب (س) و ائمه اطهار الگو گرفتند و در عین تربیت نسل آینده و تمرکز بر خانواده، برای حضور مردان در صحنه های نبرد به  آنان اطمینان دادند به طوری که آنها با خیال راحت از کیان کشور حمایت کردند.

وی با ارائه توضیحاتی درباره خانم سلیحی گفت: گاهی شهدای انقلاب اسلامی و خانواده هایشان مورد غفلت قرار می گیرند که باید در معرفی و ارج نهادن به ایشان بیشتر کوشید. رشادت های همسر شهید لبافی نژاد و امثال ایشان سبب شده که علی رغم سیاه نمایی های رسانه های غربی، زنان ایرانی الگوی زنان مسلمان به خصوص در جهان و بویژه درلبنان و فلسطین باشند.

مجتهدزاده در پایان سخنرانی اش از اعضای جامعه زینب(س) دعوت کرد در شناسایی و شناساندن زن طراز جمهوری اسلامی و معرفی زنان نمونه و ایثارگر جامعه خود مشارکت کنند و در حوزه فرهنگ زینبی، جریان ساز باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها