دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت وگو با «دفاع پرس»:

شبکه های اجتماعی، فضای مناسبی برای انتقال نامه رهبر به جهان هستند/پایگاه های اسلام شناسی را در کشورهای مختلف ایجاد کنیم

دبیر دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه شبکه های اجتماعی پتانسیل خوب و پل ارتباطی برای معرفی و انتشار نامه مقام معظم رهبری هستند، خاطرنشان کرد: نیاز عمده ای که در این زمنیه وجود دارد، برقرار کردن یک ارتباط خوب است، چرا که در حال حاضر، نمی توانیم با شبکه ها و پایگاهای خارج از کشور به خوبی رابطه داشته باشیم.
کد خبر: ۴۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ - 03March 2015

شبکه های اجتماعی، فضای مناسبی برای انتقال نامه رهبر به جهان هستند/پایگاه های اسلام شناسی را در کشورهای مختلف ایجاد کنیم

علی بیانی دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت و گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس در خصوص اهمیت موج دوم انتشار نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی و لازمه  فراموش نشدن آن، گفت: در زمان حساسی که نشریه شارلی ابدو اقدام به توهین نسبت به مقدسات اسلام کرده بود، مقام معظم رهبری نامه ای خطاب به جوانان غربی نوشتند که بی واسطه اسلام را بشناسید.

دبیر دفتر تحکیم وحدت با اشاره به سانسور رسانه های تصویری و مکتوب غربی در این نامه، اظهار کرد: با توجه به این سانسور، اولین وظیفه ما این بود که از هر طریق ممکن و ارتباطی که با خارج از کشور داریم، این نامه را به دست جوانان غربی، مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی برسانیم.

بیانی با تاکید بر این که با توجه به هدف مقام معظم رهبری از این نامه که شناساندن اسلام بی واسطه است، تصریح کرد: باید بتوانیم با ایجاد تشکل ها، جنبش های دانشجویی و با همکاری وزات امور خارجه، پایگاه های معرفی و اسلام شناسی را در کشورهای مختلف که سفارت یا نمایندگی داریم، ایجاد کنیم تا موج عظیمی از جوانان که خواستار شناخت اسلام هستند را به این پایگا ها سوق داده و اسلام را به آنها بشناسانیم.

وی گفت که علاوه بر افراد خبره و رایزن های فرهنگی کشورمان، خودمان هم می توانیم با آموزه های دینی که کسب کرده ایم، در این زمینه کارهایی انجام دهیم.

دبیر دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه شبکه های اجتماعی پتانسیل خوب و پل ارتباطی برای معرفی و انتشار نامه مقام معظم رهبری هستند، خاطرنشان کرد: نیاز عمده ای که در این زمنیه وجود دارد، برقرار کردن یک ارتباط خوب است، چرا که در حال حاضر این ارتباط، کمی ضعیف است و نمی توانیم با شبکه ها و پایگاهای خارج از کشور به خوبی رابطه داشته باشیم.

بیانی با بیان این که اگر پلی بین افراد انقلابی داخل و خارج از کشور برقرار شود، یادآور شد: با این روش، ان شاءالله می توانیم نسبت به انتقال و تبیین خوب نامه امیدوار باشیم، چرا که این پیام به خودی خود کفایت نمی کند و نیاز به تبیین و کار اعتقادی دارد.

وی اظهار کرد: پیشنهاد من این است که رابطین انتقال نامه، روی مسایل شیعه و سنی تمرکز نکرده، زیرا باعث ضربه زدن به پیام و اسلام می شود و همچنین مقام معظم رهبری در هیج جا از این مباحث نام نبرده اند و فقط  از دین اسلام نام برده اند.

انتهای پیام/

 
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار