رئیس کل دادگستری فارس:

برگزاری یادواره شهدای سادات طرحی نو و بدیع است

رییس کل دادگستری فارس گفت: قطعاً توصیه هر شهیدی که تاج سیادت را بر سر دارد پایبندی به ولایت فقیه و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) است و مهمترین و بزرگترین پیام این یادواره ارزشمند می‌تواند پایبندی به ولایت فقیه و عمل به دستورات ولی فقیه زمان باشد.
کد خبر: ۴۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶ - 04March 2015

برگزاری یادواره شهدای سادات طرحی نو و بدیع است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، علی القاصی مهر با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از راههای مقابله با توطئههای فرهنگی دشمنان انقلاب است، افزود: برگزاری یادواره شهدای سادات فارس، طرح نو و بدیعی است که زمینه نشر فرهنگ ایثار، شهادت و بازسازی اخلاق و فضیلت اسلامی را در بالاترین سطوح روحانی فراهم میکند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست" تصریح کرد: واژه شهید یکی از مقدس ترین واژههای فرهنگ و ادبیات دینی ما است و در این میان، تلاشگران خدمت در این عرصه فرهنگی پاداش عظیمی نزد خداوند متعال خواهند داشت.

القاصی حضور سادات در هر عرصهای را یک نعمت و برکت الهی دانست و افزود: با برگزاری این یادوارهها ضمن معرفی الگوهای اخلاق، دین مداری، ایثار و شهادت به نسلهای امروز، ثابت میکنیم که ملت قدرشناس ایران همچنان پایبند آرمانهای متعالی و مدافع دستاوردهای آنان هستند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس با اشاره به مقام شامخ شهداء به ویژه شهدای سادات گفت: قطعاً توصیه هر شهیدی که تاج سیادت را بر سر دارد پایبندی به ولایت فقیه و ارزشهای اسلام ناب محمدی(ص) است و مهمترین و بزرگترین پیام این یادواره ارزشمند میتواند پایبندی به ولایت فقیه و عمل به دستورات ولی فقیه زمان باشد.

القاصی با بیان اینکه انفاس قدسی 838 شهید سادات موجبات سرافرازی، رونق و برکت زندگی مردم در این خطه شهید پرور کشور را فراهم میکند، تاکید کرد: دستگاه قضایی استان نیز همچون سایر نهادها و سازمانها و متولیان امر آماده همکاری در برگزاری هرچه باشکوه تر این یادواره میباشد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به برگزاری یادواره شهدای سادات در 14 اسفند ماه سال جاری گفت: یادواره شهدای سادات، بازسازی اخلاق و فضیلت در جهت تحکیم مقام شامخ این شهدای گرانقدر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار