انتخاب قدس به عنوان پایتخت خبرنگاری جهان عرب در سال 2014

هیات مدیره اتحادیه مطبوعات و رسانه های جهان عرب، شهر اشغالی قدس که این روزها در معرض حملات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست و طرح های یهودی سازی و بازداشت های دولت عبری قرار دارد را به عنوان پایتخت روزنامه نگاری جهان عرب در سال 2014 انتخاب کرد.
کد خبر: ۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳ - 07October 2013

انتخاب قدس به عنوان پایتخت خبرنگاری جهان عرب در سال 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی یوسف رئیس هیات مدیره اتحادیه مطبوعات و رسانه ها اظهار داشت: انتخاب قدس به عنوان پایتخت خبرنگاری جهان عرب در سال 2014، یک خدمت رسانه ای به نفع قدس به عنوان قبله گاه نخست مسلمانان و سومین حرم شریف الهی است؛ بنابراین هیات رسانه ای وظیفه خود می داند که بار دیگر توجه افکار عمومی جهانیان را به مساله اصلی که طی سال های متمادی مورد بی توجهی رسانه های عربی و بین المللی قرار گرفته است، جلب کند.

یوسف ادامه داد: انتخاب قدس به عنوان پایتخت خبرنگاری جهان عرب در سال 2014، در راستای هدف اصلی اتحادیه مطبوعات مبنی بر ایجاد وحدت رویه در قبال مسائل مربوط به جهان عرب صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اتحادیه مطبوعات و رسانه های جهان عرب در نظر دارد هیثم یوسف دبیر کل خود را به عنوان نماینده خبرنگاران عرب به رام الله اعزام کند، تصریح کرد: هیثم یوسف ضمن مصاحبه با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، پرچم "قدس پایتخت خبرنگاری جهان عرب در سال 2014" را به وی تحویل می دهد و این شهر را به صورت رسمی به عنوان پایتخت خبرنگاری جهان عرب معرفی خواهد کرد.

لازم بذکر است؛ اتحادیه مطبوعات و رسانه های جهان عرب سال 2012 شهر منامه پایتخت بحرین و در سال 2013 ریاض پایتخت عربستان را به عنوان پایتخت خبرنگاری جهان عرب انتخاب کرده بود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار