پایگاه جمعیت وفاق ملی اسلامی؛

تداوم پافشاری انقلابیون بحرینی برای آزادی شیخ سلمان

مردم بحرین در مناطق مختلف برای شصت و هفتمین روز متوالی با حضور در خیابان‌ها، خواستار آزادی شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی این کشور شدند.
کد خبر: ۴۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ - 05March 2015

تداوم پافشاری انقلابیون بحرینی برای آزادی شیخ سلمان

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین، مردم بحرین در شصت و هفتمین روز بازداشت شیخ علی سلمان به خیابانها آمدند و خشم خود را نسبت به بازداشت این روحانی بارز بحرینی ابراز داشتند.

مردم چهارشنبه شب در منطقه البلاد القدیم زادگاه شیخ علی سلمان با سردادن شعار خواستار آزادی وی شدند.

دو منطقه المصلی و الدیه در شهر منامه نیز شاهد اعتراضات گسترده مردم، علمای دینی، فعالان و شخصیت های بحرینی بود که پرچمهای بحرین و تصاویر شیخ علی سلمان را در دست داشتند و آزادی فوری وی و همه چهرههای سرشناس و زندانیان سیاسی را خواستار شدند.

معترضان همچنین صدور احکام اعدام و حبس ابد و سلب تابعیت علیه شماری از شهروندان بحرینی را محکوم کردند.

شیخ محمد منسی در سخنرانی خود بعد از تظاهرات با اشاره به تداوم حضور مردم در صحنه و دست برنداشتن از خواستههای خود زیر فشار و سرکوب رژیم آل خلیفه تاکید کرد: مسئولان بحرینی به خسته شدن مردم و بریده شدن نفس آنها دل بسته اند اما به آنها تاکید میکنیم که نفس عمیق و طولانی داریم و خستگی ناپذیر هستیم و احضار علمای دینی را نمی پذیریم و این محدودیتها تنها بر عزم، استواری و پافشاری علمای دینی و انسجام آنها با مردم و حقوقشان خواهد افزود.

رژیم بحرین از 28 دسامبر سال گذشته شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی را بازداشت کرده است که تداوم بازداشت وی خشم بحرینیها را شعلهورتر کرده است.

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها