واکنش گروه‌های مقاومت به عملیات شهادت‌طلبانه عضو حماس

گروه‌های مختلف فلسطینی ضمن تأیید عملیات شهادت‌طلبانه یک عضو حماس در قدس اشغالی اعلام کردند این تنها راه ایستادن در برابر جنایات صهیونیستی در قدس و کرانه باختری است.
کد خبر: ۴۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷ - 07March 2015

واکنش گروه‌های مقاومت به عملیات شهادت‌طلبانه عضو حماس

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، «محمد السلایمه» (21 ساله و ساکن قدس) عضو حماس و یکی از اسرای آزاده شده زندانهای رژیم صهیونیستی صبح جمعه (دیروز) با خودروی خود تعدادی از نظامیان گارد مرزی رژیم صهیونیستی را زیر گرفت.

در این عملیات 7 صهیونیست زخمی شدند و خود السلایمه با جراحات شدید ناشی از گلوله به بیمارستان «هداسا» منتقل شد و پس از عمل جراحی حال او باثبات اعلام گردید. در همین راستا نظامیان صهیونیستی عصر دیروز به منزل وی در قدس یورش بردند و پدرش را دستگیر کردند. پدر محمد پس از 8 ساعت بازجویی آزاد شد. این عملیات واکنش گروههای فلسطینی را به همراه داشت.

جهاد اسلامی: عملیات مذکور نشانه شکست رژیم اشغالگر علیرغم تمام امکاناتش است

بنا به گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، جهاد اسلامی عملیات عضو حماس را تبریک گفت و افزود: این عملیات حاکی از آن است که دشمن با تمام امکانات خود نمیتواند جلوی اقدامات علیه خود در نتیجه جنایاتش را بگیرد.

«احمد المدلل» از رهبران ارشد این جنبش گفت: هر چقدر هم جنایتکاران اسرائیلی دور خود را برای در امان ماندن از فلسطینیها حصار بکشند اما باز هم قهرمانانی از جایی که خیال نمیکند علیه آنها ظاهر میشوند و این عملیات تاکید میکند که اراده ملت فلسطین هیچ زمانی نمیشکند.

حماس: این عملیات پاسخ طبیعی جنایات رژیم صهیونیستی بود


«فوزی برهوم» سخنگوی حماس در اظهاراتی گفت: عملیات قهرمانانه قدس پاسخی طبیعی به جنایات اسرائیلی در قدس بود و خود رژیم اشغالگر مسئول اوضاع قدس است.

برهوم در ادامه خواستار افزایش اینگونه عملیاتها در قدس و کرانه باختری برای دفاع از ملت فلسطین و مقدسات آن شد و عملیات سلایمه را شجاعانه توصیف کرد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: عملیات سلایمه ادامه انتفاضه قدس است


« جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» اعلام کرد عملیات محمد السلایمه ادامه انتفاضه قدس است که با سوزاندن «محمد ابوخضیر» به دست شهرکنشینان صهیونیست در اواسط سال گذشته میدلادی (2014) شروع شد .

کمیتههای مردمی: عملیات شهادتطلبانه باید افزایش یابد


کمیتههای مردمی برای آزادی فلسطین خواستار افزایش اینگونه عملیاتها شد و آن را تنها را پاسخگویی به صهیونیستها در قدس اشغالی اعلام کرد.

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار