سردار باران چشمه خبرداد:

ورزشکاران برتر المپیاد به مسابقات جهانی سیزم اعزام می‌شوند

رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح در افتتاحیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح، گفت: ورزشکاران برتر این دوره از المپیاد فرهنگی ورزشی، به مسابقات جهانی سیزم اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۴۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷ - 07March 2015

ورزشکاران برتر المپیاد به مسابقات جهانی سیزم اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار مهرعلی باران چشمه رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح در آیین افتتاحیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح، اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری المپیاد بزرگ دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح هستیم که این جای بسی افتخار است که تمامی دانشگاه های نیروهای مسلح در این المپیاد حضور پیدا کردند.

وی با تشکر از فرمانده دانشگاه های نیروهای مسلح و مسئولین تربیت بدنی سپاه، ارتش، ناجا و وزارت دفاع، تصریح کرد: در سال آینده المپیاد ورزشی نظامیان جهان(سیزم) را در پیش داریم که این موضوع مورد تصویب فرمانده کل قوا قرار گرفته است.

سردار باران چشمه اضافه کرد: امیدواریم تیم های ورزشی قوی را به این مسابقات اعزام کنیم تا بتوانند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آن میدان بین المللی به اهتزاز دربیاورند.

وی افزود: از بین ورزشکاران حاضر در این المپیاد افراد برتر در تیم اعزامی در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت.

رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح در پایان با تأکید بر لزوم توجه به ورزش های قهرمانی، خاطرنشان کرد: ورزش قهرمانی یک هدف در ورزش نیروهای مسلح است. این مهم از جمله تدبیرهای فرماندهی معظم کل قوا به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار