تولیت مسجد مقدس جمکران:

مسجد، پایگاه و خواستگاه انقلاب و دفاع مقدس بود

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: مسجد پایگاه و خواستگاه تمامی برکاتی بود که در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس به دست آوردیم.
کد خبر: ۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷ - 07October 2013

مسجد، پایگاه و خواستگاه انقلاب و دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به 182هزار شهید دوران دفاع مقدس گفت: 16 هزار نفر از این شهدا در حوادث جنبی به شهادت رسیدند و بعضاً ناخواسته بوده است؛ اما آنهایی که خود مسیر شهادت را انتخاب و نقش اول را در دفاع مقدس ایفا کردند، نزدیک به 100 درصد، از پایگاه مسجد به معراج شهادت رفتند.

وی که در جمع اعضای شورای اداری استان سخن میگفت با تاکید بر اینکه انقلاب ما از مسجد شکل گرفته و توسعه پیدا کرد، اظهار داشت: امام نه حزب داشت و نه تشکیلات آنچنانی؛ بلکه شبکهای که امام از آن بهره گرفت و بزرگترین انقلاب تاریخ را پدید آورد شبکه مساجد، ائمه جماعت و مومنین نمازگذار بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در مسیر انقلاب همه چیز با مسجد در ارتباط بود، افزود: در دفاع مقدس هم کسانی که به جبهه رفتند اصحاب مسجد بودند و پشتیبانی از آنها نیز با اهل مسجد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه مساجد از نظر ارزش و ثوابی که در آن مترتب است با یکدیگر متفاوت هستند، یادآور شد: هر چه مسجد مرکز تجمع بیشتر مومنان باشد، عبادت در آن از ثواب بیشتری برخوردار است و نقش بیشتری در سازندگی جامعه داشته و آثار بیشتری در تربیت دینی آحاد جامعه دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار