توسط تعدادی از دانشجویان

دعوتنامه حضور در جشنواره باروت خیس تحویل سفارت خانه‌های آلمان و فرانسه شد

تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان بسیجی سراسر کشور با حضور در مقابل سفارتخانه‌های آلمان و فرانسه دعوتنامه‌ای را برای حضور در جشنواره باروت خیس به سفارت‌خانه‌های این دو کشور در تهران تحویل دادند.
کد خبر: ۴۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ - 09March 2015

دعوتنامه حضور در جشنواره باروت خیس تحویل سفارت خانه‌های آلمان و فرانسه شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، این دانشجویان عکسهایی با تصاویر کاندیداهای جایزه باروت خیس در دست داشتند که روی آن علت انتخاب معرفی شدگان به عنوان نامزدهای دریافت جایزه سومین جشنواره باروت خیس نوشته شده بود.

بر روی این عکسها تصویر نتانیاهو برای کشتار ۵۷۸ کودک ظرف مدت ۵۱ روز، آواره کردن یک هزار و ۱۷۰ فلسطینی و کشتار دو هزار و ۴۰ نفر از اهالی غزه، تصویر «مانوئل والس» برای حمایت از نشریه هتاک شارلی ابدو و توهین به اعتقادات ادیان الهی و اسلام، تصویر جان مک کین برای افشای ارتباط آمریکا با گروههای تروریستی از جمله داعش و النصره، دیوید کامرون برای اهانت به رئیس جمهور و ملت بزرگ ایران و خانم «کلودیا روت» به خاطر افشای ارتباط بین سیاستمداران غرب و استکبار با عوامل فتنه سال ۸۸ به صورت هنرمندانه به نمایش گذاشته شده بود.

در دعوتنامههایی که توسط دانشجویان به سفارتخانههای فرانسه و آلمان تحویل شد از سفرای این کشورها خواسته شده بود تا ضمن شرکت در جشنواره باروت خیس در صورت انتخاب نهایی تندیس مربوط به کشور خود را تحویل بگیرند.

همچنین این دانشجویان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود دیوید کامرون، نتانیاهو، کلاودیا روت، مانوئل والس و جان مککین کاندیداهای سومین جشنواره باروت خیس هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار