بیانیه بنیاد حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

هفته نیروی انتظامی یادآور دلاورمردی‌های شهدای نیروی انتظامی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد‌ ، در بیانیه ای به مناسبت هفته نیروی انتظامی، یاد و خاطره تمامی شهدای عزیزی را که در راه امنیت آسایش این نظام جان خود را برای بیمه نمودن این انقلاب هدیه کردند گرامی داشت .
کد خبر: ۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳ - 07October 2013

هفته نیروی انتظامی یادآور دلاورمردی‌های شهدای نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یاسوج، متن بیانیه بنیاد حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

نظم و امنیت در هر جامعه ای از مهم ترین مولفه های زندگی اجتماعی است که موجبات آسایس و امنیت و رفاه اجتماعی را در پی دارد . در بطن جامعه ما برقراری نظم و امنیت و قانون مداری بر عهده دلاور مردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می باشد . چه در گذشته که در قالب شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تقویم تاریخ این انقلاب به یادگار گذاشته اند .

امنیت مرزهای این خاک و دیار از دورترین نقطه صفر مرزی در شرق و غرب گرفته تا شمال و دریای همیشه نیلگون خلیج فارس و نیز برقراری نظم امنیت درون شهرها و روستاها خود بخش کوچکی از زحمات بی دریغ این نیروی خدوم می باشد . شاید گزافه نگفته باشیم که امنیت شاه کلید زندگی اجتماعی در هر جامعه می باشد . چرا که کوچکترین فعالیت اجتماعی بشر بدون امنیت و آسایش معنایی ندارد . جامعه ای هنجار شکن و فاقد ارزشها و هنجارها را نمی توان برای یک ملت تصور کرد . در بخش فعالیت های اقتصادی بازرگانی و تجاری ، آموزشی ، تعلیم و تربیت ،خدمات رسانی و حمل نقل ترافیک درون شهری و برون شهری و پیگیری مواردی که مخل نظم اجتماعی جامعه می باشد خود اندکی از وظایف این نیروی مقتدر ، ایثارگر و خدوم است .

هفته ای که پیش رو داریم به نام هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نامگذاری شده که یادآور دلاورمردیهای همه شهدای نیروی انتظامی از اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس و تا کنون می باشد . چه بسیار جوانان غیوری که در راه مبارزه با سوداگران مواد مخدر قاچاقچیان کالا و بی نظمی در امنیت مرزهای این دیار شجاعانه ایستادند تا درخت تنومند این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و پر افتخار با ایستاد . زحمات بی دریغ تمامی فرماندهان ، مسئولین ، سربازان گمنام این نیروی خدوم را ارج می نهیم و یاد و خاطره تمامی شهدای عزیزی را که در راه امنیت آسایش این نظام جان خود را برای بیمه نمودن این انقلاب هدیه کردند گرامی می داریم .

 

                                             اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

                                                                        استان کهگیلویه و بویراحمد

نظر شما
پربیننده ها